Przedświąteczne przygotowania bywają wymagające i pochłaniają mnóstwo czasu. W takich sytuacjach z pomocą przychodzi Jan Niezbędny z szeroką gamą innowacyjnych produktów, pomagających skutecznie i sprawnie wywiązać się ze wszystkich codziennych zadań. Aby uprzyjemnić ten intensywny marcowy miesiąc, na wszystkich fanów nowoczesnych rozwiązań czeka loteria, w której codziennie do wygrania jest aż pięć przedpłaconych kart na kwotę 500 zł.
Aby wziąć w niej udział wystarczy kupić produkty Jana Niezbędnego za minimum 10 zł i zarejestrować paragon na stronie www.janniezbedny.pl. Każdy taki dowód zakupu uprawnia do jednego zgłoszenia w loterii, przy czym każdy uczestnik może zgłosić dowolną liczbę paragonów, zwiększając tym samym swoją szansę na wygraną. Termin nadsyłania zgłoszeń trwa od 3 do 31 marca, a pełen regulamin dostępny jest na stronie marki.
Zobacz również
– Jan Niezbędny zawsze oferuje pomocną dłoń w domowych obowiązkach, zwłaszcza w tak wzmożonym okresie, jak przygotowania do świąt. Dzięki nowatorskim produktom możemy ułatwić sobie pracę i zaoszczędzić czas, a przy okazji dać sobie szansę na wygranie dodatkowej gotówki w loterii “Żyj wygodniej, świętuj spokojnie” – mówi Agnieszka Świerczewska, Brand Manager, Sarantis Polska. – Akcja obejmuje pełen asortyment marki Jan Niezbędny, m.in. folie aluminiowe i do żywności, produkty do pieczenia, worki na śmieci, szczotki, ściereczki, zmywaki i druciaki czy pojemniki do żywności.
Loteria otrzyma szerokie wsparcie, w tym zasięgowe kampanie w online i radiu. Ponadto w sklepach handlu tradycyjnego i nowoczesnego pojawią się dedykowane materiały POS, m.in plakaty, standy modułowe, kosze wrzutowe i ulotki. Informacje o promocji znajdą się również w gazetkach handlowych oraz na wybranych produktach. Akcję wspiera dodatkowo komunikacja w mediach społecznościowych.
Za koncepcję i kreację promocji odpowiada Unlimited Sp. z o.o., natomiast organizacją i nadzorem loterii zajmuje się Ergo Marketing. Działania PR marki Jan Niezbędny prowadzi Agencja Kuźnia Group, a kampanię digital realizuje Agencja Social Media Now.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing