Arcyksiążęcy Browar w Żywcu obchodzi w tym roku 160-lecie istnienia. W 1856 r. arcyksiążę Albrecht Fryderyk Habsburg zrealizował swoje wielkie marzenie i na wzgórzach żywieckich zbudował browar spełniający najwyższe wymagania. Czyste powietrze, tonące w zieleni otoczenie, krystalicznie czysta woda z górskiego strumienia – to właśnie naturalne walory Żywca dały impuls do powstania browaru. A pasja i kunszt pierwszych browarników dały podwaliny kultywowanej do dziś Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej.
Od ponad półtora wieku w żywieckim browarze niezależnie od historycznych zawirowań, warzone są piwa żywieckie. Nowy spot rozpoczyna kampanię celebrującą ten wyjątkowy jubileusz. W 30-sekundowej reklamie Żywiec przypomina historię swojego pochodzenia, zawartą w trzech wyjątkowych składnikach: tradycji, pasji i miejscu, tym samym nieprzerwanie od 160 lat.
Zobacz również
Spot emitowany jest we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz na VOD. Za jego kreację odpowiada agencja SYZYGY Warsaw, reżyserem jest Marcin Filipek, scenografię zrobił Jeremi Brodnicki, a produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films. Za działania PR marki Żywiec odpowiada agencja Roots PR.