W najbliższym czasie powstaną z niego m.in. wielorazowe torby na zakupy, plecaki, portfele, fartuchy czy nawet worki do podlewania drzew. Dochód z ich sprzedaży zostanie w całości przeznaczony na cele statutowe fundacji.
Kampania „Zrównoważona przez naturę”, oprócz pokazywania unikalnego pochodzenia i cech wody Żywiec Zdrój, miała na celu promowanie właściwych nawyków w zakresie segregacji odpadów i ich recyklingu. W maju wystartowała kopia telewizyjna przygotowana w 100% z istniejących już materiałów, teraz do ponownego przetworzenia trafia całość materiału winylowego wykorzystanego do produkcji banerów reklamowych. Tymi działaniami marka chce zwrócić uwagę na fakt, że każdy surowiec zasługuje na to, by dać mu drugie życie.
Zobacz również
– Troska o naturę jest nieodłącznym elementem strategii naszej firmy. Od lat podejmujemy działania, by zminimalizować nasz wpływ na środowisko. Naturalnym było więc dla nas, że wyprodukowane na potrzeby kampanii materiały muszą zostać ponownie przetworzone. Cieszymy się, że oprócz możliwości ich recyklingu możemy przekazać je na rzecz fundacji Zielony Ład, której proekologiczne plany pozostają w zgodzie z naszymi aktywnościami – mówi Klaudia Krawczyk, brand manager Żywiec Zdrój.
Kampania outdoorowa „Zrównoważona przez naturę” prowadzona była przez cały lipiec w głównych miastach Polski. Do produkcji bannerów reklamowych wykorzystano 2300 m2 materiału winylowego,
z którego powstaną m.in. torby wielokrotnego użytku, plecaki, portfele, fartuchy, śliniaki czy specjalne torby do podlewania drzew. Dochód z ich sprzedaży zasili konto fundacji Zielony ład działającej na rzecz ochrony środowiska naturalnego.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing