Żywiec Zdrój wprowadza butelkę bez etykiety i w 100% z recyklingu

Żywiec Zdrój wprowadza butelkę bez etykiety i w 100% z recyklingu
Żywiec Zdrój wprowadził właśnie na rynek nowe opakowanie wody – w 100% „przezroCZYSTĄ” butelkę bez etykiety. Co istotne, jest ona w całości wykonana z plastiku z recyklingu.
O autorze
1 min czytania 2021-04-15

Jak pokazują dane, świadomość ekologiczna Polaków z roku na rok rośnie. Blisko 60% Polaków* stara się wybierać produkty przyjazne naturze. W odpowiedzi na to marka Żywiec Zdrój już od jakiegoś czasu podejmuje działania mające na celu minimalizowanie wpływu swojej działalności na środowisko naturalne.

Niedawno firma nawiązała współpracę z Grupą Żywiec, w ramach której powołana została koalicja na rzecz retencji, by poprzez edukację i współpracę z podmiotami prywatnymi i publicznymi aktywizować do działania na rzecz ochrony zasobów wodnych Żywiecczyzny. Natomiast w 2019 roku marka wprowadziła na rynek pierwszą w swojej ofercie butelkę pochodzącą z recyklingu.

Teraz Żywiec Zdrój postanowił pójść o krok dalej i zaprezentowała nowe opakowanie wody – w 100% przezroczystą, wykonaną z plastiku z recyklingu butelkę bez etykiety. Kluczowe informacje na temat produktu zostały wytłoczone na samym opakowaniu, co dodatkowo pozwoliło ograniczyć ilość zużytego w produkcji plastiku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wszystkie wprowadzone przez markę na rynek opakowania w 100% nadają się do recyklingu. Ponadto, Żywiec Zdrój sukcesywnie rozwija ofertę produktów w całości z recyklingu, zapewnia zbiórkę i przetworzenie równowartości 100% plastiku, który wprowadza na rynek, aktywnie działa na rzecz wprowadzenia w Polsce systemu depozytowego, jak również prowadzi działania edukacyjne w zakresie segregacji odpadów i recyklingu.

Działania komunikacyjne promujące nową butelkę opierają się przede wszystkim na budowaniu jakościowych, pogłębionych materiałów kontentowych we współpracy z wybranymi redakcjami oraz influence marketingu. Kampania obejmie także promocje w kanałach własnych marki. Za kreację odpowiada VMLY&R, zakup mediów jest po stronie MediaCom, natomiast działania PR oraz współpracę z influencerami prowadzi Tailor Made PR.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Działamy na wielu polach, wszędzie tam, gdzie widzimy potencjał do zmiany na lepsze – na temat proekologicznych inicjatyw realizowanych przez markę Żywiec Zdrój rozmawiamy z Dawidem Borowcem, dyrektorem marketingu Żywiec Zdrój S.A.

PS2

Żabka Polska i Żywiec Zdrój podjęły strategiczne partnerstwo i podpisały list intencyjny, w którym deklarują wspólne działania na rzecz zamknięcia obiegu tworzyw sztucznych. Firmy rozpoczynają test przy użyciu EKOmatów – automatów do recyklingu plastikowych butelek.