Żywiec Zdrój wprowadza na rynek wodę w szklanych butelkach

Żywiec Zdrój wprowadził właśnie na rynek krystaliczną górską wodę źródlaną w pięknych, szklanych butelkach, które są świetną alternatywą dla tych plastikowych.
O autorze
1 min czytania 2019-06-19

Od maja 2019 roku Żywiec Zdrój oferuje krystaliczną górską wodę źródlaną w szklanych butelkach. Inspiracją do stworzenia nowego, wyjątkowego opakowania dla naszego produktu były zapierające dech w piersiach krajobrazy Żywiecczyzny. Krystaliczna górska woda źródlana Żywiec Zdrój, tworzona przez naturę w sercu Żywiecczyzny, jest naturalnie filtrowana przez piaskowce magurskie. Odpowiednia kompozycja składników mineralnych nadaje jej delikatny smak, który sprawia, że stanowi idealne dopełnienie różnorodnych dań.

Odpowiedź na potrzeby branży HoReCa – Żywiec Zdrój w szklanej oprawie

Żywiec Zdrój w szklanych butelkach powstał przede wszystkim z myślą o gościach restauracji i hoteli w całej Polsce oraz o konsumentach, którzy poszukują łagodnego smaku wody w wyjątkowej oprawie. Jest to również jedna z propozycji marki wprowadzona na rynek w ramach realizacji zobowiązania środowiskowego, zgodnie z którym Żywiec Zdrój zadeklarował, że będzie oferował konsumentom opakowania alternatywne dla plastikowych butelek.

– Projektując kształt szklaną butelkę oraz jej etykietę, zależało nam na tym, aby produkt wpisywał się w klimat nowoczesnych, eleganckich miejsc i jednocześnie podkreślał pochodzenie naszej krystalicznej górskiej wody źródlanej, powstającej w sercu Żywiecczyzny – mówi Anna Kochańska, kierownik marketingu w Żywiec Zdrój. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Intensywne prace nad produktem z portfolio uznanej przez konsumentów marki, rozpoczęto od dogłębnego poznania specyfiki rynku HoReCa. Chcąc poznać obowiązujące w branży gastronomicznej trendy, jak również odpowiedzieć na potrzeby gości restauracji, Żywiec Zdrój przeprowadził szereg rozmów z restauratorami, szefami kuchni i ekspertami w dziedzinie gastronomii. Efektem tych działań jest wyjątkowo dopracowany produkt – woda Żywiec Zdrój zamknięta w szklanej oprawie. Butelkę stworzono z dbałością o najmniejszy szczegół – minimalistyczna w formie, z jednoczesnym, charakterystycznym nawiązaniem do pochodzenia produktu, regionu żywieckich gór. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Współpraca z hydrosommelierem

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wariant gazowany Żywiec Zdrój w szklanych butelkach został przygotowany we współpracy z hydrosommelierem, Tomaszem Koleckim, który współuczestniczył w wyborze odpowiedniego poziomu nagazowania oraz rozmiaru i rozproszenia bąbelków. Oba warianty, gazowy i niegazowany, wzajemnie się uzupełniają, dzięki czemu nowy produkt, stanowi idealne dopełnienie szerokiej gamy smaków i struktur potraw.

– Woda niegazowana doskonale łączy się z subtelnymi potrawami i utrwala ich smaki na podniebieniu, a mocne nagazowanie wariantu gazowanego Żywiec Zdrój w połączeniu z bąbelkami, o musującej strukturze perlage, oczyszcza kubki smakowe i zapewnia długi, orzeźwiający finisz, będąc najlepszym towarzyszem dań o wyrazistym smaku – komentuje hydrosommelier.

Wodę już można znaleźć w restauracjach i kawiarniach w całym kraju, a jesienią dostępna będzie w wybranych punktach sprzedaży.