Żywiecka Szkoła Piwowarska przedstawia nowy styl Ż

Ruszyła kolejna odsłona kampanii telewizyjnej piwnych specjalności Żywca. Pod hasłem „Ż jest za krótkie, żeby nie spróbować” od 28 sierpnia w ogólnopolskich stacjach emitowane będą spoty promujące Żywiec Amerykańskie Pszeniczne oraz Żywiec Porter.
O autorze
1 min czytania 2017-08-28

Nowe spoty prezentują style piwne warzone w Żywieckiej Szkole Piwowarskiej, gdzie od ponad 160 lat browarnicy nie tylko udoskonalają historyczne receptury, ale również poszukują nowych gatunków piwa. Jesienna kampania Żywca podkreśla smak oraz niepowtarzalny charakter piw Amerykańskie Pszeniczne i Porter.

Piwo w stylu American Wheat dołączyło w czerwcu tego roku do bogatego portfolio marki Żywiec, w którym są już Białe, Porter, APA i Saison. Amerykańskie Pszeniczne, ósma piwna specjalność uwarzona przez browarników z Żywca, to orzeźwiające piwo, które łączy w sobie pszeniczną lekkość oraz wyrazisty chmielowy aromat. Amerykańskie odmiany chmielu nadają rześkości, a delikatny pszeniczny smak sprawia, że jest ono łagodne i delikatne. Żywiec Porter to wyjątkowe ciemne piwo dolnej fermentacji w stylu porter bałtycki. Warzone w Żywcu od 1888 r., unikatową już dziś, metodą otwartej fermentacji jest prawdziwą perłą w koronie Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej.

Spoty telewizyjne są częścią ogólnopolskiej kampanii żywieckich styli piwnych, widocznej już od lipca na nośnikach zewnętrznych i na ekranach bankomatów. We wrześniu rozpoczną się również dedykowane specjalnościom działania w internecie.

Oba spoty TV stworzyła agencja 2012 Agency, wyprodukował dom produkcyjny Opus. Za działania digital odpowiada agencja Syzygy, działania PR – Roots PR. Media zaplanował i zakupił MediaVest.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj