Kreatywność formy idzie w parze z praktycznością. Kreatywne przestrzenie Mediakraft TV

Kreatywność formy idzie w parze z praktycznością. Kreatywne przestrzenie Mediakraft TV
Kiedy warto inwestować w kreatywną przestrzeń biurową? Jakie korzyści przynosi ona pracownikom i pracodawcom? Na temat kreatywnych przestrzeni Mediakraft TV rozmawiamy z Ryanem Socashem, członkiem zarządu Mediakraft TV.
O autorze
1 min czytania 2016-10-06

Czytasz właśnie część naszego specjalnego wydania pt. „Przestrzenie. O kulturze pracy w polskich startupach i agencjach marketingowych”. Więcej artykułów znajdziesz pod tym adresem.

Kiedy warto inwestować w kreatywną przestrzeń biurową? Kiedy w firmie pojawia się ten moment, w którym powinniśmy zacząć zastanawiać się nad tym, w jakich warunkach pracujemy?

Wszystkie biura Mediakraft są urządzone z dużą dozą kreatywności i estetyki od dnia pierwszego. Interesujące wnętrze to nie tylko komfort pracowników, ale przede wszystkim wymóg ze względu na charakter naszej pracy. Zajmujemy się produkcją filmową, więc całe biuro jest również jednym, wielkim studiem nagraniowym, pełnym rekwizytów, teł i setów.

Co daje fajne biuro? Jakie korzyści dla pracowników i pracodawców przynosi?

To pytanie do pracowników. 🙂 Ja z przyjemnością przychodzę do biura, które jest pełne szalonego designu, ale ma w sobie również dużo ładu i spokoju. Z miłą chęcią też zapraszam tu kontrahentów i gości. Według opinii pracowników, estetyka oraz wygląd biura są bardzo istotne w przypadku pracy kreatywnej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kiedy przesadzamy? Co w kreatywnych przestrzeniach naprawdę dodaje sił, a co jest tylko dodatkiem?

Nasze biuro musi być funkcjonalne. Kreatywność formy idzie w parze z praktycznością. Oprócz gustu i estetyki, kierował nami komfort pracy – tu spędzamy wiele godzin dziennie, więc wygoda, funkcjonalność i bezpieczeństwo są na pierwszym miejscu.

Czym się kierowaliście, tworząc swoją przestrzeń biurową?

Wystrój wnętrz biura, jak i jego pracowników łączy jedna cecha: kreatywność. Głównym pomysłodawcą aranżacji jest Astrid Deinhard-Olsson – jedna z założycieli Mediakraft Networks. Astrid z dbałością o najmniejszy szczegół zaprojektowała stylistykę wspólną dla wszystkich biur Mediakraft, zarówno w Polsce, Niemczech i Turcji. Jej zdaniem wystrój biura i panująca w nim atmosfera jest równie istotnym elementem jak wyposażenie techniczne.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nasze biuro cechują elementy typowe dla stylistyki Mediakraft: szare ściany, białe okna oraz listwy podłogowe, czerwona podłoga, fototapety z elementami natury, kolorowe meble, fantazyjne akcesoria. Razem stanowią one wyważone połączenie stylu vintage z nowoczesnością.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W jaki sposób staracie się zaspokoić potrzeby biurowe pracowników, ułatwić im pracę?

Meble pracownicze są funkcjonalne. Do nagrań designerskie kanapy sprawdzają się świetnie, ale do edycji i pracy biurowej potrzebne jest praktyczne i wygodne wyposażenie.

Poniżej zdjęcia kreatywnych przestrzeni Mediakraft TV:

Ryan Socash
członek zarządu Mediakraft TV