"Odrzucony". Burger King i Pepsi jednoczą siły i pokazują swoją autentyczność

Burger King i Pepsi łączą siły, by pokazać autentyczność marki. Stworzyli humorystyczny film o nazwie "Odrzucony",w którym pokazują, że są markami zaangażowanymi społecznie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Film pokazuje grupę prawdziwych, ale zwykle wyglądających aktorów, którzy wcześniej przyszli na castingi do reklam dla konkurencyjnych marek i nie dostali w nich pracy. Rozczarowani aktorzy opisują swoje doświadczenia z poprzednimi, prawie pracodawcami, którzy tak naprawdę do swoich reklam nie szukają prawdziwych ludzi, tylko skrajnego piękna i idealnych proporcji. 

Jeden z aktorów mówi, że nie dostał pracy, bo jego uśmiech był za mało „fajny”. Inna kobieta zaś nie dostała angażu z powodu jej źle wyglądających, według, producentów dłoni. Więc dlaczego grają w reklamie Burger Kinga i Pepsi?

Marki tłumaczą to swoją autentycznością. Zapraszają do swoich punktów każdego, dlatego chcą pokazywać niedoskonałości, będąc blisko swoich gości, stąd spotkanie wszystkich aktorów razem. „Odrzucony” oddaje tego ducha.  

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij