Reklamy kobiecym okiem cz.2

Reklamy kobiecym okiem cz.2

Z okazji pierwszego dnia astronomicznej wiosny i Międzynarodowego Dnia Szczęścia przygotowaliśmy kolejne zestawienie ulubionych działań marketingowych, które najmocniej zapadły w pamięć kobiet z branży marketingowo-reklamowej?

W kolejnym zestawieniu "Reklamy kobiecym okiem" (część 1) swoje ulubione Kampanie/reklamy/akcje marketingowe wskazały Aleksandra Jurkiewicz z DDB Warszawa, Ewelina Kitlińska z MarketingKobiet.pl, Lucyna Koba z PanMedia Western, Marta Ożóg-Orzegowska z SiNSAY, Anna Sakowicz z Mindshare Polska, Barbara Stawarz z InnovaWeb, Hanna Zaborska z JOJO Mobile Polska i Katarzyna Zadworny z K2.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Aleksandra Jurkiewicz, Strategy Director DDB Warszawa

 1) Czy Twoja przyjaciółka, Twój przyjaciel zrobiłby to dla Ciebie? 

2) Kto powiedział, że nie możemy zmieniać świata na lepszy? 

3) Gentelmeni w akcji. Pardon me. 

4) Kuchenne sprzęty w męskim towarzystwie

5) Żeby wygrać, trzeba walczyć

Ewelina Kitlińska, MarketingKobiet.pl

 

fot. Piotr Lewandowski

1) kampania PKO BP upamiętniająca Kobiety w Powstaniu Warszawskim. Po pierwsze dlatego, że w historii wojen czy powstań pamięta się o roli mężczyzn: walczyli, ginęli, cierpieli na pierwszym froncie. O bohaterach "drugiego frontu", a właściwie bohaterkach, bo mowa tu głównie o kobietach, które zostawały w domach, wychowywały dzieci, dawały schronienie i jedzenie walczącym, opatrywały rany, mało kto pamięta. Cieszę się, że PKO w ten sposób przypomniało o walczących kobietach i że oddało im hołd. Szkoda, że tak rzadko pamięta się, jaką kobiety odgrywały rolę w historii kraju.

Oczywiście nie były to tylko filmy, ale też cała wystawa na Rotundzie w Warszawie.

2) Nie będę zapewne oryginalna, jeśli wymienię działania dla wody Contrex - to świetne działania do kobiet, które nie wykluczają mężczyzn. W czasie eventu wszyscy się świetnie bawią - i zaproszone do aktywności uczestniczki, i widzowie.

3. Kampania zrealizowana przez Every Mother Counts pod hasłem "No mothers' day", w celu podniesienia świadomości dot. umieralności matek (ciężarnych) na świecie.

Chciałabym zobaczyć w Polsce taką inicjatywę, w którą włączają się nie tylko zwykłe kobiety, ale i celebrytki. Aby kobiety "znikły" tego dnia: nie były obecne publicznie, nie odbierały telefonów, nie pisały maili. Wszystko po to, aby pokazać co się stanie, gdy znikną - dla bliskich osób i dla reszty świata.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij