Metody targetowania w AdWords [infografika]

Metody targetowania w AdWords [infografika]

Skuteczność prowadzonych kampanii reklamowych w dużym stopniu uzależniona jest od precyzyjnego doboru grupy docelowej, a wręcz wyłuskania jej spośród wszystkich obecnych na rynku odbiorców. Jak nie pogubić się w długiej liście opcji targetowania w AdWords? Mieć je wszystkie na widoku...

...w czym okaże się pomocna infografika.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zbierane przez platformy reklamowe dane dotyczące użytkowników składają się na szeroki wachlarz oferowanych opcji targetowania. Pozwalają one na kierowanie reklam do odbiorców zainteresowanych oferowanymi przez daną firmę usługami, co z kolei zwiększa szansę sprzedaży. Google AdWords pozwala na targetowanie na podstawie takich zmiennych jak:

  • demografia - docieranie do odbiorców na podstawie ich danych demograficznych
  • zainteresowania i remarketing
    - zainteresowania - docieranie do odbiorców na podstawie ich konkretnych zainteresowań
    - odbiorcy na rynku - docieranie do odbiorców na podstawie ich chęci zakupowych (odbiorców, którzy poszukują konkretnych usług czy produktów)
    - niestandardowi odbiorcy na rynku - docieranie do odbiorców, którzy używają określonych słów kluczowych lub odwiedzają konkretne strony
    - remarketing - docieranie do odbiorców, którzy mieli styczność z Twoją firmą
  • tematy - docieranie do odbiorców odwiedzających witryny o określonej tematyce
  • miejsca docelowe - docieranie do odbiorców odwiedzających poszczególne strony internetowe
  • słowa kluczowe - docieranie do odbiorców, którzy wykorzystują określone słowa kluczowe lub kierowanie reklam na witryny, które są powiązane z tymi słowami kluczowymi
  • urządzenia - docieranie do odbiorców ze względu na urządzenia, z których korzystają

Każda grupa otwiera przed marketerem ogromne możliwości kierowania reklam, warto więc dokładnie przyjrzeć się wszystkim zmiennym, zanim wybierze się jedną z nich. Zorientowanie w dostępnych opcjach targetowania umożliwi również jeszcze lepsze dopasowanie treści samej reklamy do grupy docelowej i pozwoli zaoszczędzić czas przy finalnym ustawianiu reklamy w interfejsie narzędzia. Zamieszczona niżej infografika stanowi zbiór wszystkich dostępnych w Google AdWords grup targetowania.

 

Autor:

Alicja Markiewicz
Marketing Manager OSOM STUDIO

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij