To wysiłek wielokanałowego ruchu, który uruchomiono w USA, Niemczech i we Włoszech w kwietniu. Ludzie inspirowani różnymi sytuacjami, filmami mogli w twórczy sposób wypromować klip, który widzieli i za pomocą naklejek, pędzli, kolorów zrobić coś niesamowitego.
„Instagram jest jedną z najbardziej lubianych aplikacji na świecie, i jest to jego pierwsza globalna kampania”, mówi Thierry Albert, dyrektor kreatywny w W + K Amsterdam. „W świecie pełnym różnych przykładów komunikacji, nasza reklam jest świeżym strzałem, bez żadnych sztuczek. Wszystkim, czego potrzebowaliśmy do jej stworzenia był Instagram”.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024