Startupy w Mercedesie: Motomi - młodzi, ambitni i konkurencyjni w branży motoryzacyjnej

Startupy w Mercedesie: Motomi - młodzi, ambitni i konkurencyjni w branży motoryzacyjnej

Motomi jest młodym serwisem skupiającym się na ogłoszeniach z branży motoryzacyjnej. Co było powodem powstania? Jak planuje się wyróżnić na rynku, a także o dalszym rozwoju rozmawia z redakcją Antyweb Aleksandra Fryca z Motomi.

Motomi istnieje na rynku od ponad roku. Portal powstał jako alternatywa dla wielu podobnych serwisów i pomaga w sprzedaży oraz kupnie samochodów. Co ciekawe, oprócz zapoznania się ze standardowym opisem pojazdu, osiągów, stanu technicznego i wizualnego, czy jego historii, mamy także możliwość np. obejrzenia video z samochodem, czy też posłuchania nagrania z pracy silnika.

W serwisie, oprócz możliwości handlowych, znajdują się różne treści poradnikowe dotyczące sprzedaży samochodu, czy też jego kupna i sprawdzenia faktycznego stanu technicznego.

Jak podkreśla Aleksandra Fryca z serwisu Motomi – Na pewno chcemy wyróżnić się komunikacją. Nie skupiamy się tylko na rynku ogłoszeniowym, angażujemy się również marketingowo, eventowo.

Więcej na temat Motomi dowiecie się z rozmowy przeprowadzonej przez redakcję Antyweb w ramach cyklu pt. "Startupy w Mercedesie".

Materiał powstał we współpracy z marką Mercedes.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij