Mumio w nowych spotach Biedronki, czy okażą się hitem ja dawne reklamy Plusa?

Mumio w nowych spotach Biedronki, czy okażą się hitem ja dawne reklamy Plusa?

Biedronka wystartowała z nową kampanią „Biedronka smakuje domem”, w ramach której za zakup polskich produktów spożywczych można odebrać książkę kucharską. Kampania opatrzona jest w spoty promocyjne, w których zobaczymy członków Mumio.

Reklamy, która marka pokazała w telewizji, prezentują wybrane produkty, które obejmuje akcja. Natomiast motywem graficznym są ilustracje Pawła Jońcy, rozpoznawalnego w polsce ilustratora.

W Internecie sieć sklepów udostępnia jednak spoty, w których członkowie Mumio, przebrani w polskie stroje ludowe, opowiadają nawiązujące do polskiej historii i literatury wykłady o jabłoni, gryce czy ziemniakach .

Przypominamy, że w latach 2005-2012 Mumio występował w spotach sieci Plus, które stały się częścią polskiej historii reklamy i na pewno wszyscy je pamiętamy ;)

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij