Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Startupy w Mercedesie: Chcesz kupić samochód? Joymile pomoże Ci w doborze i sprawdzi, czy warto

Startupy w Mercedesie: Chcesz kupić samochód? Joymile pomoże Ci w doborze i sprawdzi, czy warto
Jeśli nie znasz się na samochodach, a planujesz kupić używany pojazd i nie wiesz, jak się do tego zabrać, pomoże Ci w tym Joymile. W kolejnym odcinku cyklu pt. Startupy w Mercedesie, rozmawiamy z Tomkiem Krausem, założycielem Joymile.
O autorze
1 min czytania 2017-10-13

Kupno samochodu, w szczególności używanego, jeśli nie jest się znawcą, może być trudne. Jak sprawdzić faktyczny stan techniczny i podjąć decyzję o zakupie?

Od początku kontaktu z rynkiem motoryzacyjnym przechodziłem przez różne sytuacje typu: ktoś wprowadził mnie w błąd odnośnie stanu samochodu, zdarzyło mi się kupić auto z przekręconym licznikiem – mówi Tomasz Kraus, założyciel Joymile.

Startup powstał z myślą o osobach potrzebujących pomocy właśnie przy zakupie samochodu. Joymile umożliwia pomoc w dobraniu pojazdu, sprawdza jego stan techniczny i zgodność z ofertą, a także wystawia ocenę. Dzięki temu, nie będąc specjalistami, możemy kupić samochód, który jest w pełni sprawny i bezpieczny. Dodatkowo Joymile udostępnia usługę premium, jaką jest dostarczenie pojazdu pod wskazany przez kupującego adres.

Więcej na temat samego startupu dowiecie się z rozmowy przeprowadzonej przez redakcję Antyweb z Tomkiem Krausem.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Materiał powstał we współpracy z marką Mercedes.

Słuchaj podcastu NowyMarketing