Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Beyoncé użycza swojego głos dziewczynkom walczącym o wolność. Spot nadaje hasłu “girls power” rzeczywistego wymiaru

Beyoncé użycza  swojego głos dziewczynkom walczącym o wolność. Spot nadaje hasłu “girls power” rzeczywistego wymiaru
130 milionów dziewczynek nie ma dostępu do edukacji. Kobiety stanowią 71% ofiar nielegalnego handlu ludźmi, a co pięć minut ginie jedna dziewczynka w wyniku przemocy. W Międzynarodowy Dzień Dziewcząt UNICEF wraz z ONZ i Beyonce świętowali wolność płci pięknej!
O autorze
1 min czytania 2017-10-13

Filmik UNICEF to nie tylko pozytywne emocje wywołane śpiewem, to także przypomnienie, że dziewczynki, nawet te bardzo młode, często mają powody do gniewu. W spocie organizacja podkreśliła znaczenie wolności kobiet na całym świecie oraz ich prawo do życia bez strachu!

Akcja wspierania dziewczynek na całym świecie trwa od od 2012 roku. To właśnie 11 października jest dniem, który ma na celu podkreślenie potrzeb i wyzwań, przed jakimi stają dziewczęta, a także promowanie ich działań, rozwoju kreatywności, a także przypomnienie, że na całym świecie kobiety mają takie same prawa jak mężczyźni.

To dobry moment, by przypomnieć o wyzwaniach i trudnościach, jakim stawiają czoła dziewczyny w dzisiejszym świecie, ale też zaakcentować ich niebywały potencjał i siłę.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W tradycji rosyjskiej, za sprawą pewnej piosenki, przyjęło się, że dziewczynki stworzone są z pięknych dodatków, które nie pozostawiają wiele miejsca na siłę, determinację, odwagę, czy spełnianie własnych pragnień. Nike również “śpiewa” w obronie dziewczęcych marzeń:

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Rzeczywistość pokazuje, że młode dziewczyny są ograniczane przez społeczne oczekiwania. Always zabiera głos w tej sprawie i zmienia schemat pejoratywnego znaczenia „robisz coś jak dziewczyna”

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się