Filmik UNICEF to nie tylko pozytywne emocje wywołane śpiewem, to także przypomnienie, że dziewczynki, nawet te bardzo młode, często mają powody do gniewu. W spocie organizacja podkreśliła znaczenie wolności kobiet na całym świecie oraz ich prawo do życia bez strachu!
Akcja wspierania dziewczynek na całym świecie trwa od od 2012 roku. To właśnie 11 października jest dniem, który ma na celu podkreślenie potrzeb i wyzwań, przed jakimi stają dziewczęta, a także promowanie ich działań, rozwoju kreatywności, a także przypomnienie, że na całym świecie kobiety mają takie same prawa jak mężczyźni.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
To dobry moment, by przypomnieć o wyzwaniach i trudnościach, jakim stawiają czoła dziewczyny w dzisiejszym świecie, ale też zaakcentować ich niebywały potencjał i siłę.
PS
W tradycji rosyjskiej, za sprawą pewnej piosenki, przyjęło się, że dziewczynki stworzone są z pięknych dodatków, które nie pozostawiają wiele miejsca na siłę, determinację, odwagę, czy spełnianie własnych pragnień. Nike również “śpiewa” w obronie dziewczęcych marzeń:
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Rzeczywistość pokazuje, że młode dziewczyny są ograniczane przez społeczne oczekiwania. Always zabiera głos w tej sprawie i zmienia schemat pejoratywnego znaczenia „robisz coś jak dziewczyna”