hybrid.ai – międzynarodowa platforma programmatic już w Polsce!

hybrid.ai – międzynarodowa platforma programmatic już w Polsce!
hybrid.ai jest globalną platformą programmatic, wykorzystującą w swoich rozwiązaniach sztuczną inteligencję i automatyzację, w celu umożliwienia i ułatwienia szybkiego zwiększenia efektywności prowadzonych działań.
O autorze
2 min czytania 2018-02-02

Zarządzanie kampaniami reklamowymi w wielu kanałach jednocześnie, planowanie, analiza wyników i wyciąganie wniosków są nie lada wyzwaniem. Dlatego z pomocą w tych skomplikowanych i czasochłonnych procesach przychodzą platformy takie jak hybrid.ai.

hybrid.ai jest międzynarodową platformą, która powstała w 2011 roku i od tamtego czasu prężnie się rozwija i poszerza zasięg swoich działań, będąc obecnie dostępna m.in. w Rosji, Niemczech i USA. W październiku 2017 roku hybrid.ai postanowił wystartować także na rynku polskim. Pojemność polskiego ruchu wynosi 500 mln wyświetleń dziennie (15 mld miesięcznie). Czym charakteryzuje się ta platforma i co oferuje?

hybrid.ai oferuje szereg narzędzi do pracy na dowolnym etapie kampanii programmatic, w skład czego wchodzą trzy główne elementy: platforma oraz narzędzia do planowania, analizowania i raportowania. Insights jest narzędziem do planowania i optymalizacji kampanii. W jego ramach dostępnych jest ponad dwadzieścia parametrów, które pozwolą nam zachować przejrzystość i właściwie ocenić zasięgi według wybranych ustawień. Console, czyli główna platforma, w ramach której możemy szybko i łatwo wybierać kreacje reklamowe i ich formaty, grupy odbiorców, kanały i media, czy ustalać stawki. Z kolei Reports jest narzędziem przeznaczonym do analizy, które sprawia, że programmatic staje się bardziej przejrzysty. Umożliwia ono dostęp do statystyk w czasie rzeczywistym we wszystkich możliwych segmentach, począwszy od liczby stawek w aukcji do konwersji. Dodatkowo narzędzie daje możliwość łączenia danych z Google Analytics i Yandex Metrica, a także zapewnienia dostępu do wyników dowolnemu użytkownikowi.

Interfejsy platformy i narzędzia zostały zaprojektowane, aby były intuicyjne i proste w obsłudze, ale jednocześnie spełniały wszelkie potrzeby wymagających użytkowników. Jak podkreśla Dmitriy Shevchenko, dyrektor warszawskiego biura hybrid.ai – „W porównaniu z ubiegłym rokiem, polski rynek cyfrowy znacznie się powiększył. Technologie programmatic pozyskały większe zaufanie wśród marek i agencji reklamowych. Robimy wszystko, aby programmatic był tak przejrzysty i efektywny, jak to tylko możliwe. Reklamodawca powinien mieć dostęp do szczegółowej statystyki dotyczącej skuteczności reklamy oraz kontrolowania reklam. Zapewnimy polskiemu rynkowi taką możliwość.„.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Reklamy w ramach hybrid.ai wyświetlane mogą być zarówno na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych, m.in. w formatach display, video, rich media, native. Możliwe jest kierowanie ich na kilka sposobów, w tym te oparte o dane offline, behawioralne, GPS i łapanie użytkownika (geotrapping), czy nawet o aktualne dane pogodowe (targeting pogodowy). Platforma pozwala także na przeprowadzanie kampanii na Facebooku.

Przy stałym rozwoju digitalu i zwiększeniu wydatków na działania w kanałach cyfrowych, warto zadbać o profesjonalne narzędzia wspomagające prowadzenie kampanii, które pomogą zwiększyć ich efektywność.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wśród klientów korzystających z rozwiązań dostarczanych przez hybrid.ai znajduje się wiele światowych marek, zarówno z segmentu FMCG, m.in. Pepsi, Red Bull, Nestle, jak i sklepy, np. Media Markt, czy giganci z branży motoryzacyjnej, jak Land Rover, Toyota, Lexus, Audi, Honda, Mazda, czy Michelin, a także agencje reklamowe, np. OMD, BBDO, Isobar czy ZenithOptimedia. Także firmy takie jak Google, Facebook, Yandex czy Rubicon współpracują z hybrid.ai jako globalni partnerzy, co dodatkowo korzystnie wpływa na rozwój platformy i rozszerzanie jej możliwości.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej na temat możliwości hybrid.ai znajdziesz na stronie hybrid.ai.

 

Materiał powstał przy współpracy z firmą hybrid.ai