Aplikacja składa się z 8 tematycznych boksów, takich jak: plan centrum, katalog sklepów i usług, aktualności i promocje, kontakt, a także z informacji dotyczących parkingu i dojazdu. Interaktywny plan Galerii sprawia, że dotarcie do każdego wybranego sklepu jest o wiele prostsze, a zastosowany moduł nawigacji pomaga w wyznaczeniu najkrótszej trasy do wybranych miejsc. Dodatkowo aplikacja udziela wskazówek dotyczących wygodnego dojazdu do centrum handlowego.
– Nasi klienci coraz częściej korzystają ze smartfonów i tabletów, dlatego postanowiliśmy udostępnić im mobilną wersję strony internetowej w polskiej wersji językowej. Takie rozwiązanie gwarantuje szybki dostęp do aktualnych informacji dotyczących Galerii – mówi Ryszard Wysokiński, Dyrektor Centrum Galerii Krakowskiej.
Zobacz również
Aplikację wykonała Amistad Group, krakowska grupa firm rozwijających nowe technologie w zakresie nawigacji, geolokalizacji, informacji i turystyki.
Aplikację można pobrać w sklepach Google Play oraz AppStore: Dostępna jest dla posiadaczy urządzeń mobilnych z systemem operacyjnym Android i iOS.
play.google.com/store/apps/details?id=pl.amistad.android.galeriakrakowska
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
itunes.apple.com/pl/app/galeria-krakowska-mobile-app/id539157690?mt=8
Słuchaj podcastu NowyMarketing