LinkedOut to wspólny projekt organizacji Entourage i agencji TBWA Paris. Platforma społecznościowa została stworzona po to, by dać szansę na nowe, lepsze życie osobom najbardziej potrzebującym.
Na platformie wolontariusze organizacji pomagają zakładać osobom bezdomnym konta, w których mogą oni wskazać obszary, w jakich chcieliby pracować oraz przedstawić swój życiorys potencjalnemu pracodawcy.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Zgodnie z myślą przewodnią projektu „Udostępniaj swoją sieć tym, którzy jej nie mają” twórcy projektu zachęcają użytkowników mediów społecznościowych, by dalej udostępniali życiorysy osób bezdomnych i tym samym pomagali im w rozprzestrzenianiu swoich kandydatur na szeroką skalę.
Projekt LinkedOut zdobywa coraz większą popularność we Francji. Do tej pory swoje profile założyło tam 20 osób, jednak liczba ta cały czas rośnie.
Pod koniec listopada br. na ulice Warszawy wyjechał bezpłatny autobus, który jest Mobilnym Punktem Poradnictwa dla bezdomnych. Pojazd umożliwia osobom bezdomnym przemieszczanie się pomiędzy schroniskami, noclegowniami, jadłodajniami, ogrzewalniami, punktami pomocy medycznej oraz łaźnią.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
W grudniu 2018 roku w Sztokholmie pojawiły się 53 billboardy, które wskazywały bezdomnym drogę do najbliższych schronisk w momencie, gdy temperatura sięgała do minus siedmiu stopni.