I Protect Nature: WWF chroni cuda natury dodając nową geolokalizację na Instagrama

I Protect Nature: WWF chroni cuda natury dodając nową geolokalizację na Instagrama
W ramach akcji „I Protect Nature” WWF wprowadziło na Instagrama nową geolokalizację i tym samym zachęca użytkowników platformy, aby nie ujawniali prawdziwej lokalizacji danego miejsca w trosce o zachowanie jego naturalności.
O autorze
1 min czytania 2019-07-18

Okres wakacyjny to czas, gdy w naszych mediach społecznościowych dzień w dzień pojawiają się zdjęcia przedstawiające przepiękne miejsca z całego świata. Tym samym zdobywają one coraz większą popularność i stają się kolejną turystyczną destynacją wielu osób. Niestety to powoduje, że liczba idyllicznych i nietkniętych ludzką ręką miejsc powoli maleje.

Z tego powodu francuski oddział organizacji WWF wraz z agencją Havas Paris stworzył nietypową kampanię zatytułowaną „I Protect Nature”, w ramach której do Instagrama wprowadzono nową geolokalizację o tej samej nazwie – jednocześnie organizacja zachęca użytkowników, by publikując zdjęcie przepięknego miejsca nie oznaczali jego faktycznej lokalizacji, lecz tę wymyśloną – wszystko po to, by zachować owy cud natury w takim stanie, w jakim jest.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

„Tygodniowo zjadamy tyle plastiku, ile ma go w sobie karta kredytowa” – brzmi jedno z haseł nowej kampanii WWF. Jej celem jest zwrócenie uwagi na palący problem tworzyw sztucznych zanieczyszczających nasze środowisko.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Przeglądając Instagrama marzą nam się luksusowe apartamenty, egzotyczne podróże, kolorowe drinki z widokami. Czasem pojawia się zazdrość, że influencerzy mogą, a my nie. Dzięki kampanii, opatrzonej hashtagiem #TooLaterGram, WWF i agencja TBWA w Paryżu zamieniły zazdrość na lekcję świadomości ekologicznej.