Jak powszechnie wiadomo, to facebookowe algorytmy w przeważającym stopniu decydują, co pojawia się nam na stronie głównej. One również były odpowiedzialne za „prowadzenie” zakładki z najnowszymi wydarzeniami, która jakiś czas temu widniała w portalu. Jak się jednak okazało, algorytmy często podsyłały użytkownikom niekatualne już informacje, bądź nawet fake newsy.
Teraz Facebook ogłosił, że planuje skompletować zespół doświadczonych dziennikarzy, którzy będą odpowiedzialni za prowadzenie sekcji z najnowszymi wiadomościami ze świata. Grupa specjalistów będzie wybierać i weryfikować najważniejsze newsy, zaś te następnie będą pozycjonowane przez algorytmy.
Zobacz również
Nowa zakładka ma pojawić się w portalu na okres próbny jeszcze w tym roku w październiku, lecz póki co jedynie w Stanach Zjednoczonych.
Kilka miesięcy temu Facebook uruchomił nowy program weryfikacji informacji w Polsce we współpracy z Agence France Presse, w ramach którego oceniana jest rzetelność i prawdziwość treści na Facebooku.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]