Lekko Stronniczy oraz Imponderabilia w Fantasyexpo

Rodzina Fantasyexpo ponownie się powiększyła. W minionym tygodniu do grona gwiazd agencji dołączyli Lekko Stronniczy oraz Karol Paciorek wraz z programem Imponderabilia.
O autorze
2 min czytania 2019-11-29

Lekko Stronniczy to codzienny program rozrywkowy, który powstał w 2011 roku. Odcinki ukazują się od poniedziałku do piątku o godzinie 18:00 na kanale YouTube (311 tys. subskrypcji). Jego twórcami są Włodek Markowicz i Karol Paciorek, którzy już od wielu lat prowadzą działalność internetową i są autorami książki o tym samym tytule. Markowicz jest także autorem znanej w całym internecie publikacji „Kropki”. W swoim wspólnym programie obaj prowadzący rozmawiają o otaczającej rzeczywistości z przymrużeniem oka. Imponderabilia to natomiast kanał Karola Paciorka (96 tys. subskrypcji), na którym rozmawia ze swoimi gośćmi długo i szczerze. Wcześniej Paciorek był prowadzącym lifestylowych programów telewizyjnych.

– Gaming i esport zaczęły przenikać się ze światem esportu i między innymi dlatego postanowiliśmy się podjąć tego eksperymentu. Poza tym mamy duże doświadczenie w rozwiązywaniu różnych spraw logistycznych. Zawsze dbamy o dobro klienta i gwiazd, które z nami współpracują. Przykładem może być sytuacja z Izakiem, czyli jednym z naszym influencerów, który kiedyś pojechał na Woodstock jako ambasador naszego klienta, sieci PLAY. Bardzo zależało mu jednak na tym, by w maksymalnie 3 godziny zdążyć na turniej Fortnite, na którym zresztą zajął wysoką lokatę i wygrał wysoką nagrodę pieniężną. Wtedy postanowiliśmy załatwić dla niego helikopter, oczywiście z zachowaniem wszelkich zgód lotniczych – wyjaśnia Kamil Górecki, CEO agencji gamingowej Fantasyexpo.

Fantasyexpo będzie odpowiadało za zarządzanie nowymi współpracami kanałów Lekko Stronniczy oraz programu Imponderabilia, a także pomoże w ich dalszym rozwoju. Warto przypomnieć, że Włodek Markowicz jest fanem gier i w 2015 roku nagrał materiał „The Glory: Siła e-sportu”, a także poprowadził Esport Now 2016 w Hali Stulecia we Wrocławiu. Wydarzenie odwiedziło ponad 10 tysięcy osób (szczegóły: esportnow.pl/2016). Agencja na co dzień współpracuje jednak nie tylko z influencerami ze świata gamingu i esportu, czego dowodem są kampanie przeprowadzone we współpracy z Julią Wieniawą oraz Sylwią Lipką.

– Prowadzimy już kilka bardzo zaawansowanych rozmów w perspektywie kolejnego roku. Jeżeli wierzyć domom mediowym, 2020 ma być rokiem podcastów, a my jako czołowa agencja marketingu gamingowego i esportowego w kraju pozostajemy w stałym kontakcie z większością klientów branżowych i nie tylko. Współpraca z Włodkiem Markowiczem i Karolem Paciorkiem to dla nas duże wyzwanie, ale też ciekawy eksperyment. Mam nadzieję, że już niebawem zrobimy kilka ciekawych rzeczy – zapowiada Kamil Górecki, odpowiadający także za współpracę z influencerami.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pod skrzydłami agencji Fantasyexpo znajduje się wielu popularnych influencerów. Należą do nich między innymi najpopularniejsi polscy esportowcy, tacy jak Jarosław „PashaBiceps” Jarząbkowski (ponad 1 mln obserwujących na Twitchu, 780 tys. polubień na Facebooku, 552 tys. obserwujących na Instagramie, 342 tys. obserwujących na Twitterze), czy też Marcin „Jankos” Jankowski (339 tys. obserwujących na Twitchu, 164 tys. obserwujących na Twitterze, 136 tys. obserwujących na Instagramie, 133 tys. polubień na Facebooku), który niedawno zagrał w finale mistrzostw świata w grze League of Legends. Nie brakuje także znanych streamerów pokroju Piotra „Izaka” Skowyrskiego (1,2 mln obserwujących na Twitchu, 651 tys. obserwujących na Instagramie, 607 tys. polubień na Facebooku, 22 tys. obserwujących na Twitterze), a także największych gamerów. Ciekawym przykładem jest także twórca muzyczny, Wojciech „Łozo” Łozowski.

Słuchaj podcastu NowyMarketing