Pomysłodawczynią akcji jest Monika Dąbrowska, autorka bloga „Bieg na sześć łap” i inicjatorka wielu ciekawych projektów, mających na celu zachęcenie społeczeństwa do adopcji psów ze schroniska. Teraz, po kilku miesiącach poszukiwań, udało jej się nawiązać współpracę z pewnym olsztyńskim kościołem, aby podczas mszy został zaprezentowany wiernym bezdomny pies do adopcji.
Msza, podczas której odbędzie się prezentacja psiaka, odbędzie się 16 lutego br. o godzinie 11:30 w olsztyńskim kościele (dokładną nazwę i lokalizację Monika Dąbrowska przekazuje zainteresowanym w wiadomości prywatnej na Facebooku). Po zakończeniu mszy, przed kościołem zostaną też zaprezentowane inne bezpańskie psy.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
Mimo rosnącej świadomości społecznej, w schroniskach wciąż przybywa bezdomnych zwierząt. Aby zwrócić uwagę na los porzuconych czworonogów Fundacja Azylu pod Psim Aniołem oraz Browar NOOK umieścili psy poszukujące domów na butelkach piwa.
We wrześniu 2019 roku krakowska klubokawiarnia Forum Przestrzenie ruszyła z niezwykłą akcją, której celem było zachęcenie społeczeństwa do adopcji psów – na etykietach polskiej lemoniady pojawiły się wizerunki bezdomnych czworonogów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS3
Zamiast standardowego ogłoszenia line-upu, to psy zdradziły, jacy artyści wystąpią na zeszłorocznym festiwalu muzycznym Lollapalooza. A to wszystko w szczytnym celu.
PS4
PetMe to aplikacja australijskiego schroniska PetRescue. Za pomocą sztucznej inteligencji dobiera psy do adopcji, na podstawie zdjęć czworonogów zamieszczonych na Instagramie.