TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Mixx Awards 2013 – wyniki

Kampania “Mocnopomocni agenci PZU” została najlepszą kampanią ostatniego roku. Tytuł Człowieka Roku zdobyli Michał Wolniak/ Dariusz Andrian, Agencja Roku - ex aequo Artegence oraz VML Poland, Dom Mediowy Roku - MEC Global, Marketer Roku - PZU.
O autorze
2 min czytania 2013-11-06

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska 6 listopada podczas MIXX Awards & Conference nagrodził najlepsze kampanie reklamowe online. Galę rozdania nagród poprzedziła konferencja dotycząca efektywności kampanii reklamowych online.

MIXX Awards & Conference jest prominentnym wydarzeniem dedykowanym profesjonalistom dziedziny marketingu. Skupia w jednym miejscu najbardziej znanych i najbardziej wpływowych ludzi branży marketingu internetowego, którzy chętnie podzielą się spostrzeżeniami dotyczącymi najbardziej palących tematów w reklamie.

Najlepszą kampanią reklamową w internecie okazała się “Mocnopomocni agenci PZU” przygotowana przez agencję interaktywną VML Poland oraz Starlinka. Kreacja ta, zdobyła także nagrodę w kategorii Kampanie cross-mediowe. Artegence i VML Poland zdobyły tytuł Agencji Roku a liderzy VML Poland – Michał Wolniak oraz Dariusz Andrian – zdobyli tytuł „Człowieka Roku”. Na wyróżnienie zasługuje także GONG oraz MediaCom, którzy zdobyli po 3 statuetki. MEC Global został Domem Mediowym Roku, Marketerem Roku – PZU.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Laureaci: 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Bezpośredni odzew: Dobra oferta dla dobra – 180heartbeats + JUNG v. MATT

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Branded kontent: Interaktywny Finał Męskiego Grania 2013 – GONG

Gry: Danonki Wirtualne Przedszkole – Nowa kraina Zoo – MediaCom

Kampania wizerunkowa: Otwieracz Żywca – GONG

Kampanie cross-mediowe:  Mocnopomocni agenci PZU – VML Poland/ Starlink

Lojalność wobec brandu: Danonki Wirtualne Przedszkole – MediaCom

Marketing społecznościowy: Republika Kaktusa – MEC Global/ Liquid

Mobile/apps/tablets: Durex w Listonic – Mobext Polska (Havas Media Group)/ Listonic

Najlepsze zastosowanie nowych mediów: Nike Hypervenom – Mindshare/ John Pitcher

Strona brandowa: Strona internetowa marki Żywiec – GONG

Wideo-online: Proama VOD Direct – MediaCom/ Proama

Wprowadzenie nowego produktu na rynek: nju mobile – MEC Global/ Ogilvy & Mather

Najwyżej oceniona kampania w ogóle otrzymuje tytuł ‘Best in Show’. Best in Show MIXX 2013 otrzymała kampania „Mocnopomocni agenci PZU” przygotowana przez VML Poland oraz Starlink.

Przyznanie tytułu Agencji Roku Artegence Jury uzasadnia następująco: „W minionym roku Artegence wraz z Efigence kompleksowo pracowały nad innowacyjnymi projektami dla klientów z sektora finansowego. Projekty te wymagały trudnego połączenia kreatywności z technologią. Udało się to zrobić bez zgrzytu, o czym świadczą zebrane już nagrody. Za dokonanie rewolucji w bankowości czyli m.in. projekt nowego mBanku, który zachwycił międzynarodową bankowość zdobywając m.in. tytuł najlepszego internetowego i mobilnego banku na świecie (EFMA), Best of Show na Finovate London i Finovate New York, zyskał uznanie redakcji TechCrunch oraz analityków Forrester Research, a jego kampania prelunchowa udowodniła, że reklamy banków nie muszą być nudne. Za nagrodzony na festiwalu KTR w kategorii „Kreatywność w technologii” scoring kredytowy dla Alior Banku i Idea Banku, który przeniósł uciążliwy proces przyznawania kredytu offline do online, oszczędzając ludziom cenny czas.”

– Bardzo cieszymy się z tytułu Agencji Roku, szczególnie że jest przyznany za innowacyjne projekty, nagradzane nie tylko w Polsce, ale również za granicą. Mimo, że nasza historia zaczęła się w 1995 r. jesteśmy niezmiennie pełni twórczej pasji. Chciałbym szczególnie podziękować naszym klientom, bo dzięki zaufaniu, którym nas obdarzają, razem sięgamy gwiazd – mówi Artur Gortych, prezes Artegence.

fot. Edyta Nowicka

Nagrody MIXX przyznawane są dla twórców najlepszych interaktywnych kampanii reklamowych roku. Profesjonalne jury, w skład którego wchodzą eksperci od reklamy, marketingu i internetu oraz marketerzy ocenia wszystkie części kampanii, począwszy od strategii i kreacji, poprzez wybór mediów, po efektywność. MIXX Awards 2013 to już 7. edycja konkursu i jak co roku najlepsze kampanie marketingowe zostały nagrodzone podczas uroczystej gali. MIXX Awards & Conference 2013 odbyła się 6 listopada w warszawskim Palladium.