Zadaniem postawionym przed agencją było stworzenie nowego systemu komunikacji marki VELUX w punktach sprzedaży. W ramach projektu uporządkowano materiały POS, które prowadzą klientów ścieżką – od ulicy, przez wejście do punktu handlowego aż do Strefy Doświadczeń. Dzięki temu klienci mogą w pełni zapoznać się z ofertą i zaletami produktów VELUX.
– Najbardziej zależało nam na tym, aby zmaksymalizować doświadczenie klienta podczas pobytu w miejscu ekspozycji, zwłaszcza w momencie, kiedy nie może liczyć na pomoc doradcy. Cel, jaki postawiliśmy sobie przy przygotowywaniu materiałów POS, to zachęcanie odwiedzających hurtownie do korzystania z najprostszego rozwiązania, czyli używania swojego telefonu i doświadczenia za jego pomocą wszystkich zalet danych produktów – tłumaczy Piotr Olszewski, general creative director w Opus B.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Klasyczne materiały POS zostały wsparte dedykowanym narzędziem, jakim jest Progresive Web App. Dzięki aplikacji klient może sprawdzić, jak w praktyce wyglądają rozwiązania firmy w zakresie doświetlenia lub zaciemnienia pomieszczeń oraz redukcji temperatury.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024