Opis aktywacji dla napojów HORTEX wraz z wybranymi filmami z akcji został zamieszczony w prestiżowej sekcji „Inspiration” na globalnej stronie TikToka. Dzięki temu marketerzy z całego świata mogą zainspirować się pomysłem i efektami kampanii napojów HORTEX w Polsce. Jest to szczególne wyróżnienie biorąc pod uwagę, że case Hortexu jest pierwszą polską kampanią zaprezentowaną w tej sekcji.
- Opis kampanii: www.tiktok.com/business/en/inspiration/121
- Sekcja Inspiration: www.tiktok.com/business/en/inspiration?country=PL
TikTok podkreśla ogromną efektywność działań prowadzonych dla Hortex przez Pure Play i ASAP&ASAP. W ciągu zaledwie sześciu dni w ramach akcji powstało ponad 2 500 filmów stworzonych przez użytkowników TikToka, które zostały obejrzane prawie 31 milionów razy i wygenerowały prawie milion interakcji, co pokazuje masowe zaangażowanie konsumentów w treści dotyczące napojów Hortex.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Agencja Pure Play była pomysłodawcą wykorzystania Hashtag Challengu w działaniach dla Hortex, odpowiadała również za strategię mediową, koordynację mediową kampanii, dobór formatów reklamowych i kontakt z TikTokiem. Za strategię komunikacji, koncepcję akcji, kreację i stworzenie materiałów promocyjnych oraz współpracę z influencerami odpowiadała agencja ASAP&ASAP.