Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kampania #GamingBezBarier z dwoma nagrodami MIXX Awards Europe 2021

O autorze
2 min czytania 2021-05-26

Kampania #GamingBezBarier, przygotowana przez Fantasyexpo oraz Polską Ligę Esportową zdobyła na międzynarodowym konkursie MIXX Awards Europe 2021 srebrną statuetkę w kategorii Gry/E-Sport oraz brązową w kategorii Non-Profit / Corporate Social Responsibility. Innowacyjność projektu polegała na stworzeniu pierwszego polskiego słownika gamingowego dla gry CS:GO dla Głuchych oraz przygotowania pierwszej na świecie transmisji esportowej, tłumaczonej na żywo na język migowy.

Stworzenie pierwszego gamingowego słownika polskiego języka migowego a tym samym likwidacja barier w pełnym odbiorze meczu esportowego u osób głuchych, to główne cele jakie przyświecały agencji gamingowej Fantasyexpo oraz Polskiej Lidze Esportowej. Na potrzeby projektu zostało przetłumaczonych, bądź stworzonych od podstaw 19 znaków tłumaczących terminologię dedykowaną grze CS:GO. Do prezentacji i przedstawienia zarówno zasad gry jak i właśnie charakterystycznej dla rozgrywki terminologii przygotowano dedykowane wideo ze znakami i napisami.

Ponadto stworzony został cykl GIF-ów, dzięki którym w łatwy i szybki sposób można budować komunikację i edukować na temat gamingowych gestów.

Słownik miał swoją premierę podczas finałów Dywizji Mistrzowskiej Polskiej Ligi Esportowej. Trójka tłumaczy towarzyszyła komentatorom w studiu, aby nie tylko tłumaczyć na język migowy przebieg akcji, ale również na żywo pokazywać niezwykle ważne w esporcie emocje.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Była to pierwsza na świecie transmisja esportowa, tłumaczona na żywo na język migowy. Jej przebieg można było śledzić w serwisie Twitch oraz na kanale Polsat Games.

– Zaczęło się od „Zróbmy coś dla osób Głuchych” – mówi Bartosz Wilczek, head of esports, Fantasyexpo – pomysłodawca projektu. – Uważam, że esport powinien być dostępny dla każdego – bez jakichkolwiek wykluczeń! Bardzo się cieszę, że spotkałem na swojej drodze osoby, które uwierzyły ze mną w tę ideę i pomogły wdrożyć projekt #GamingBezBarier. Dedykuję tę nagrodę wszystkim graczom – wspólnie pokonajmy wszelkie bariery! – doaje.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Szacuje się, że w Polsce jest około 1 miliona osób z problemami lub całkowitym brakiem słuchu, czyli zmysłu uznawanego przez wielu za podstawę w codziennym życiu. Problem głuchoty wyklucza cyfrowo wielu miłośników tej dyscypliny a komentarz jest nieodłączną częścią każdego widowiska sportowego czy też esportowego. Ubarwia je, nadaje mu tempo i przy okazji zapewnia dodatkowe emocje. Są jednak tacy, którzy nie są w stanie usłyszeć głosu komentatora, a także chcieliby poczuć ten dodatkowy dreszczyk emocji. Dlatego też z myślą o nich został stworzony pierwszy w Polsce gamingowy słownik języka migowego dedykowany grze Counter-Strike: Global Offensive.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za pomysł, kreację i realizację słownika #GamingBezBarier odpowiedzialna jest agencja gamingowa Fantasyexpo, przy wsparciu Fundacji Akademia Młodych Głuchych oraz Sevenet. Za realizacją pierwszej na świecie transmisji dla osób Głuchych stoi Polska Liga Esportowa.