Ruszył nabór do VI edycji konkursu „Siła Przyciągania”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ruszył nabór do VI edycji konkursu „Siła Przyciągania”

W ramach konkursu „Siła Przyciągania” poszukiwane są organizacje, które widzą potencjał w budowaniu swojego wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, przykładają dużą wagę do właściwego wdrożenia nowo zatrudnionych osób oraz dbają o ich zaangażowanie i rozwój.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W konkursie może wziąć udział każda firma, która chce się pochwalić swoimi praktykami z obszaru employer branding i HR. Doceniamy nie tylko gigantów rynku pracy, ale też mniejsze firmy i startupy.

Pokaż, z jaką siłą przyciąga Twoja firma:

  • Zaskocz nas pomysłową kampanią wizerunkową
  • Pokaż, jak budujesz doświadczenia kandydata
  • Zaprezentuj swoje sposoby na zdalne wdrożenie pracownika
  • Pochwal się wykorzystaniem nowoczesnych technologii w HR
  • Zainspiruj rynek swoim podejściem do różnorodności w organizacji
  • Pokaż, jak zdalnie wspierasz rozwój pracowników
  • Zaprezentuj strategiczne podejście do działań well-being

Udział w konkursie jest bezpłatny. Na zgłoszenia organizatorzy czekają do 30 września.

Więcej informacji znajduje się na stronie silaprzyciagania.pl

Organizatorem konkursu jest Puls Biznesu, partnerem merytorycznym Deloitte, a partnerami Orange Polska i LOTTE Wedel.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij