TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ruszył nabór do VI edycji konkursu „Siła Przyciągania”

O autorze
1 min czytania 2021-06-22

W ramach konkursu „Siła Przyciągania” poszukiwane są organizacje, które widzą potencjał w budowaniu swojego wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, przykładają dużą wagę do właściwego wdrożenia nowo zatrudnionych osób oraz dbają o ich zaangażowanie i rozwój.

W konkursie może wziąć udział każda firma, która chce się pochwalić swoimi praktykami z obszaru employer branding i HR. Doceniamy nie tylko gigantów rynku pracy, ale też mniejsze firmy i startupy.

Pokaż, z jaką siłą przyciąga Twoja firma:

  • Zaskocz nas pomysłową kampanią wizerunkową
  • Pokaż, jak budujesz doświadczenia kandydata
  • Zaprezentuj swoje sposoby na zdalne wdrożenie pracownika
  • Pochwal się wykorzystaniem nowoczesnych technologii w HR
  • Zainspiruj rynek swoim podejściem do różnorodności w organizacji
  • Pokaż, jak zdalnie wspierasz rozwój pracowników
  • Zaprezentuj strategiczne podejście do działań well-being

Udział w konkursie jest bezpłatny. Na zgłoszenia organizatorzy czekają do 30 września.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji znajduje się na stronie silaprzyciagania.pl

Organizatorem konkursu jest Puls Biznesu, partnerem merytorycznym Deloitte, a partnerami Orange Polska i LOTTE Wedel.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się