Rejdych jest związany z branżą postprodukcji od 12 lat. Ukończył grafikę na Wydziale Sztuki Nowych Mediów w Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych. Swoje doświadczenie zdobywał realizując projekty m.in. dla takich marek jak: Bayer, McDonald, Neckermann, Roche, Calypso.
W LocoMotive Studio dołączy do zespołu VFX artist, w którym będzie pracował nad bieżącymi projektami.
Zobacz również
Jednym z wielu atutów Bartka jest duże doświadczenie w montażu offline. Dodatkowo – jak sam twierdzi – w jego zakres obowiązków wpisuje się dbanie o dobrą atmosferę. Podobnie jak znaczna większość zespołu LocoMotive, uwielbia podróże, fotografię i sport.
Bartek Rejdych jest kolejną osobą, która w ostatnim czasie dołączyła do teamu LocoMotive. Zasili zespół artystycznym wyczuciem, specjalistyczną wiedzą i eksperckim doświadczeniem.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]