BrandPower – dowiedz się, jak stworzyć zauważalną markę

BrandPower – dowiedz się, jak stworzyć zauważalną markę
Dzięki modelowi BrandPower™ Stratosfera sprawia, że marki jej klientów stają się silne, czyli wiarygodne, zauważalne i elastyczne. Na naszym bezpłatnym webinarze pokażemy Ci, jak pogodzić te trzy kwestie i stworzyć silny brand!
O autorze
1 min czytania 2023-01-18

ZOBACZ NAGRANIE Z TEGO WEBINARU:

Każda marka powinna być silna. Co wyznacza tę siłę? Wiarygodność, zauważalność i elastyczność. Połączenie tego jest trudne, ale przynosi piorunujące efekty – zwiększa sprzedaż i umacnia markę nawet w trudnych czasach. Ruszamy z 3 z 4 naszych bezpłatnych webinarów stworzonych we współpracy ze Stratosferą o marketingu kulturowym.

Na nadchodzącym bezpłatnym webinarze poznasz model BrandPower™, który od 20 lat służy Stratosferze do opracowywania strategii jej klientów. Stratosfera pokaże, gdzie pojawiają się wyzwania w budowie siły marki, jak im sprostać oraz zademonstruje najnowszą wersję swojego modelu.

Zarejestruj się za pomocą tego formularza: https://bit.ly/3iJnPhW

Dzięki naszemu bezpłatnemu webinarowi nauczysz się:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • czym jest i jak działa marketing kulturowy;
  • jak Stratosfera tworzy swoje strategie na podstawie autorskiego modelu BrandPower™;
  • jak zmienia się strategia marketingowa w dojrzałych kategoriach produktowych.
  • Weź udział w webinarze już w piątek 27 stycznia o godz. 12:00 na platformie Clickmeeting!

Poznaj naszego prelegenta

Dr Krzysztof Najder to strateg, psycholog, a także założyciel Stratosfery – firmy działającej na rynku od 25 lat i specjalizującej się w strategii marketingowej. To właśnie ta organizacja wprowadziła do polskiego marketingu analizy predyktywne (foresight) i kulturowe w budowie marek. Dr Krzysztof Najder współpracował z największymi, globalnymi markami i tworzył autorskie modele dla strategii, analiz i innowacji. Prywatnie miłośnik psów, towarzysz swojego szorstkowłosego pieska – Borsuczka i autor książki: „100 razy pies w mieście”.

Zobacz nagranie z poprzedniego webinaru

Słuchaj podcastu NowyMarketing