Kampania powstała w ramach konkursu Papaya New Directors, gdzie zdobyła Grand Prix. Scenariusz był odpowiedzią na brief przygotowany przez Onet i dotyczył podejścia do fake newsów. Za reżyserię spotu odpowiada Rosie May Bird Smith. Autorem zdjęć był Mike Staniforth.
Spot „Herd Immunity” został już wyróżniony w tegorocznej edycji The APA Collection, zdobył też srebro w konkursie 1.4 w kategorii Commercial.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Wśród nominowanych prac w British Arrows znalazły się filmy wyprodukowane przez największe domy produkcyjne, takie jak Somesuch, Pulse Films czy Smuggler.