W ramach współpracy z Human to Business agencja WALK Design była odpowiedzialna za stworzenie logo wraz z systemem identyfikacji wizualnej.
Kluczowym elementem koncepcji kreatywnej jest niebieska linia odzwierciedlająca ludzką stronę biznesu, gdzie tak samo ważny jest człowiek, jaki firma – wyjaśnia David Racchi, Design Director WALK Design.
Zobacz również
Nowa identyfikacja Human to Busienss okazała się ogromnym sukcesem. Przed Cresta International Advertising Awards, projekt został nagrodzony złotem w konkursie KTR 2014, srebrem Golden Drum 2014 oraz brązem Eurobest 2014. Otrzymał również nominacją w Cannes Lions 2014.
Konkurs Cresta International Advertising Awards, razem z International Advertising Association, od 1993 roku wyznacza międzynarodowe standardy. Celem przedsięwzięcia jest uhonorowanie twórczości w międzynarodowej branży reklamowej i komunikacji marketingowej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing