Rok 2010 był przełomowy dla branży marketingowej w Polsce. W ciągu ostatnich 5 lat media społecznościowe zrewolucjonizowały świat, w którym żyjemy i otworzyły wiele zupełnie nowych możliwości. Sprawiły, że dziś w 2015 roku żyjemy w zupełnie innej rzeczywistości. Zapewne odmiennej od tej, jaką w 2010 próbowało sobie wyobrazić wielu z nas.
O przyjrzenie się rozwojowi mediów społecznościowych na przestrzeni tego okresu, analizę oraz ocenę dotychczasowych wydarzeń i wyciągnięcie z nich wniosków na przyszłość poprosiliśmy ekspertów zajmujących się social media marketingiem na co dzień.
Zobacz również
Oddajemy w Wasze ręce publikację zawierającą ponad 20 artykułów, w których praktycy marketingu przyglądają się mediom społecznościowym z różnych stron i szukają przepisów na skuteczne działania.
Ponadto przepytaliśmy ponad 40 przedstawicieli marek, które działania w mediach społecznościowych na stałe wpisały do swoich strategii marketingowych, o to, które serwisy społecznościowe cieszą się ich największym zainteresowaniem, jakie są wobec nich ich oczekiwania, jakie trudności dostrzegają i do jakich szykują się wyzwań (i jak to wszystko wpływa na ich budżety!).
Na sam koniec porozmawialiśmy z przedstawicielami kilkudziesięciu agencji i firm zajmujących się marketingiem w mediach społecznościowych o tym, jakie były najważniejsze wydarzenia w dotychczasowej historii social media, co okazało się sukcesem a co porażką, i którym trendom powinniśmy się bacznie przyglądać, bo mogą zadecydować o kształcie mediów społecznościowych w najbliższej przyszłości.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Jak będą wyglądały media społecznościowe w 2020 roku? Bardzo jesteśmy ciekawi, ale tego przewidzieć dokładnie nie potrafi nikt. W naszej publikacji znajdziecie jednak parę ciekawych myśli i śmiałych hipotez. Część z nich na pewno ma szansę kiedyś się ziścić, a niektóre z nich zaczynają się już realizować nawet w tej chwili.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Życzymy ciekawej i inspirującej lektury!
Pobierz publikację >
(plik PDF, 14,2 MB)