Social Media 2010-2015-2020 – ebook od Nowego Marketingu

Social Media 2010-2015-2020 – ebook od Nowego Marketingu
Social Media 2010-2015-2020 to aż 150-stronnicowa publikacja, którą przygotowaliśmy specjalnie dla Was. Znajdziecie w niej ponad 20 inspirujących artykułów, 40 rozmów z przedstawicielami marek i opinie ponad 30 praktyków social media marketingu. Do pobrania już teraz, zupełnie za darmo.
O autorze
1 min czytania 2015-10-21

Rok 2010 był przełomowy dla branży marketingowej w Polsce. W ciągu ostatnich 5 lat media społecznościowe zrewolucjonizowały świat, w którym żyjemy i otworzyły wiele zupełnie nowych możliwości. Sprawiły, że dziś w 2015 roku żyjemy w zupełnie innej rzeczywistości. Zapewne odmiennej od tej, jaką w 2010 próbowało sobie wyobrazić wielu z nas.

O przyjrzenie się rozwojowi mediów społecznościowych na przestrzeni tego okresu, analizę oraz ocenę dotychczasowych wydarzeń i wyciągnięcie z nich wniosków na przyszłość poprosiliśmy ekspertów zajmujących się social media marketingiem na co dzień.

Oddajemy w Wasze ręce publikację zawierającą ponad 20 artykułów, w których praktycy marketingu przyglądają się mediom społecznościowym z różnych stron i szukają przepisów na skuteczne działania.

Ponadto przepytaliśmy ponad 40 przedstawicieli marek, które działania w mediach społecznościowych na stałe wpisały do swoich strategii marketingowych, o to, które serwisy społecznościowe cieszą się ich największym zainteresowaniem, jakie są wobec nich ich oczekiwania, jakie trudności dostrzegają i do jakich szykują się wyzwań (i jak to wszystko wpływa na ich budżety!).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na sam koniec porozmawialiśmy z przedstawicielami kilkudziesięciu agencji i firm zajmujących się marketingiem w mediach społecznościowych o tym, jakie były najważniejsze wydarzenia w dotychczasowej historii social media, co okazało się sukcesem a co porażką, i którym trendom powinniśmy się bacznie przyglądać, bo mogą zadecydować o kształcie mediów społecznościowych w najbliższej przyszłości.

Jak będą wyglądały media społecznościowe w 2020 roku? Bardzo jesteśmy ciekawi, ale tego przewidzieć dokładnie nie potrafi nikt. W naszej publikacji znajdziecie jednak parę ciekawych myśli i śmiałych hipotez. Część z nich na pewno ma szansę kiedyś się ziścić, a niektóre z nich zaczynają się już realizować nawet w tej chwili.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Życzymy ciekawej i inspirującej lektury!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Pobierz publikację >

(plik PDF, 14,2 MB)