W bieżącym wydaniu szczególnej uwadze polecamy wywiad z CEO OKAM City – Arie Koren oraz CEO OKAM Capital – Marcinem Michalcem, który m.in. odsłania kulisy działań marketingowych związanych z przygotowaniem master planu dla projektu F.S.O. PARK oraz planach spółki na drugie półrocze 2024 r.
Zachęcamy również do zapoznania się pozostałymi tekstami, dotyczącymi takich tematów jak: zażegnanie kryzysu wizerunkowego, tworzenie prawdziwie „zielonego” marketingu, wykorzystanie Unique Selling Preposition (UPS) i design thinkingu w marketingu nieruchomości czy też dos and don’ts rozmowy sprzedażowej.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Serdecznie zapraszamy do lektury! Pełny numer kwartalnika jest dostępny bezpłatnie TUTAJ.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas