Pressroom Wavemaker: „Fakty” najsilniejsze w opolskim, „Wiadomości” na Podlasiu 14.04.2021 Pressroom raport badanie Wavemaker Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom HealthWave 2: rośnie wiara w tradycyjną medycynę, lekarze zdetronizowali Chodakowską 08.03.2021 Pressroom raport opinie badanie Poleć FB TW IN 37 37 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Somfy Polska z nowym domem mediowym 08.03.2021 Pressroom SOMFY Wavemaker Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Shortlist Consulting, Ancymony (Schulz), Havas Media Group i Wavemaker razem wspierają walkę z COVID-19 23.02.2021 Pressroom pomoc Kampania akcja Poleć FB TW IN 32 32 udostepnienia 2 2 minuty czytania
Pressroom Wavemaker VideoTrack: rośnie Smart TV, Samsung najpopularniejszym producentem, a Youtube i Netflix królują wśród aplikacji 09.02.2021 Pressroom raport badanie Wavemaker Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Wavemaker wspiera IKEA przy „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” – jednym z największych projektów branded content w polskiej telewizji 03.02.2021 Pressroom Ikea Kampania branded content Poleć FB TW IN 145 145 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom SOS Wioski Dziecięce ruszyły z nową kampanią społeczną o cyberprzemocy wśród nastolatków 18.01.2021 Pressroom Screen Network kampania społeczna SOS Wioski Dziecięce Poleć FB TW IN 84 84 udostepnienia 3 3 minuty czytania
Pressroom VideoTrack: rekordowa irytacja reklamą w VOD, niechęć do reklamy napędza SVOD, Disney+ budzi zainteresowanie 16.12.2020 Pressroom raport badanie reklama Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Wavemaker: lokalne seriale z większym uznaniem, Netflix serialowym lovebrandem Polaków 30.11.2020 Pressroom raport badanie HBO Poleć FB TW IN 4 4 udostepnienia 2 2 minuty czytania
Pressroom Douglas wybiera Wavemaker i VMLY&R 12.11.2020 Pressroom Douglas Wavemaker VMLY&R Poland Poleć FB TW IN 93 93 udostepnienia 2 2 minuty czytania
Pressroom Wavemaker: praca w marketingu ciekawa, ale nieraz sprzeczna z przekonaniami [badanie] 05.11.2020 Pressroom raport badanie branża marketingowa Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Wavemaker: 16% obłożenia reklamami w serwisach VOD największych nadawców 28.10.2020 Pressroom badanie reklama Wavemaker Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Wavemaker: Orlen, McDonald’s, Lidl i Biedronka najmocniej kojarzone ze wsparciem w czasie pandemii COVID-19 17.09.2020 Pressroom marka raport badanie Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Wavemaker: aktywizm marek budzi emocje, konsumenci podzieleni ws. tęczowych logotypów [raport] 08.09.2020 Pressroom marka raport badanie Poleć FB TW IN 11 11 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Wavemaker: skłonność do cord-cuttingu nie rośnie, zainteresowanie płatną TV – owszem, Netflix umacnia status lovebrandu 02.07.2020 Pressroom raport badanie tv Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Wavemaker: „Fakty” liderem, „Wiadomości” mocno zyskują, szczególnie w małopolskim i śląskim 04.06.2020 Pressroom tv Wavemaker Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania