![IMM: Polski astronauta ulubieńcem mediów i internautów [RAPORT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/07/slawosz-uznanski-IMM-142x0-c-default.jpg)
wczoraj
IMM: Polski astronauta ulubieńcem mediów i internautów [RAPORT]
wczoraj
IMM: Polski astronauta ulubieńcem mediów i internautów [RAPORT]
4 dni temu
Ranking IMM i „Forbes Women”: Roxie Węgiel, Doda, Maryla Rodowicz najcenniejszymi markami z branży muzycznej
11.07.2025
IMM: Iga Świątek i makaron z truskawkami z 25 mln zasięgiem w zagranicznych mediach [RAPORT]
03.07.2025
Ranking IMM i „Forbes Women”: Iga Świątek, Anna Lewandowska, Magda Linette to najcenniejsze sportsmenki w 2025 roku
26.06.2025
IMM: jak Kubica „wrócił z zaświatów” i stał się lovebrandem ORLEN-u w 3 dni [ANALIZA]
29.05.2025
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 19 a 25 maja 2025 r. [BADANIE]
23.05.2025
IMM: Finał Eurowizji 2025 z ekwiwalentem reklamowym 136 mln zł [RAPORT]
23.05.2025
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 12 a 18 maja 2025 r. [BADANIE]
30.04.2025
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 21 a 27 kwietnia 2025 r. [BADANIE]
18.04.2025
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 7 a 13 kwietnia 2025 r. [BADANIE]
wczoraj
OnlyBio i UAUproject – artystyczna współpraca przy projektowaniu grzebienia do włosów pod prysznic
2 dni temu
Answear.com wprowadza kolekcję Renewed z cyfrowymi paszportami produktu dla odzieży upcyklingowej
2 dni temu
PR z przeszkodami, czyli współpraca Runmageddon i Good One PR
3 dni temu
„Smartflacja”, czyli sprytne sposoby Polaków na tańsze zakupy według badania Mastercard [RAPORT]
3 dni temu
MKiDN w ramach kampanii „Odwiedź kulturę na wakacjach” udostępnia wyszukiwarkę wydarzeń kulturalnych w Polsce