4 dni temu
#NMInsights „Obecność i postrzeganie tańca w polskich mediach”: potencjał medialny tańca warty blisko 750 mln zł [RAPORT]
4 dni temu
#NMInsights „Obecność i postrzeganie tańca w polskich mediach”: potencjał medialny tańca warty blisko 750 mln zł [RAPORT]
05.11.2025
IMM: Co piąty komunikat o polskiej energetyce to fake news. Trwa wojna (dez)informacyjna
04.11.2025
IMM i „Press”: Top Marka 2025. Onet, WP i PKO Bank Polski najsilniejszymi markami w Polsce [BADANIE]
29.10.2025
Październik pod znakiem Chopina. Burzliwe dyskusje i mieszanka emocji w tle konkursu pianistycznego [ANALIZA]
17.10.2025
IMM: „48 hours challenge”, czyli jak niebezpieczny trend wywołał dezinformację [ANALIZA]
01.10.2025
Historyczny zjazd z Everestu i lekcja dla marek. Jak Andrzej Bargiel pokazuje siłę sponsoringu
18.09.2025
IMM: Jak banki angażują internautów na Facebooku [ANALIZA]
08.09.2025
Ranking IMM i „Forbes Women”: Maffashion to najcenniejsza kobieca marka osobista w polskiej branży modowej
26.08.2025
Demagog i IMM: Antyukraińska propaganda w polskojęzycznym internecie [RAPORT]
22.08.2025
IMM: Ponad 1,5 mln zasięgu fake newsa od Groka. Sprawa Joanny Dunikowskiej-Paź [ANALIZA]
3 dni temu
Dwucyfrowy wzrost rynku reklamy zewnętrznej w Q3 2025
3 dni temu
W Polsce trzeba uporządkować zasady funkcjonowania platform internetowych [DEBATA]
4 dni temu
Straty nieznane i kradzieże w polskim handlu [BADANIE]
4 dni temu
15 firm z Polski nominowanych do TikTok Ad Awards 2025
4 dni temu
PKO Bank Polski łączy siły z Allegro: szybka płatność, cashback i wsparcie dla przedsiębiorców