16.02.2024
„The Undrinkable Can”, czyli inicjatywa mówiąca o wpływie Coca-Coli na zdrowie i środowisko
16.02.2024
„The Undrinkable Can”, czyli inicjatywa mówiąca o wpływie Coca-Coli na zdrowie i środowisko
29.01.2024
Muzeum w domowym zaciszu. Siemens i Fundacja Niezła Sztuka rozpoczynają akcję „Arcydzieło do kawy”
21.11.2023
Philip Colbert i OnePlus Open – historia o tym, jak za pomocą smartfona dokończyć dzieło Michała Anioła
14.11.2023
Galeria Sztuki Spadiory, czyli dzieła sztuki na apaszkach. Kampanię opracowano przy wykorzystaniu AI
06.11.2023
Rude loki na torebce, czyli o tym, jak polska artystka stworzyła projekt dla Louis Vuitton
07.09.2023
Gilded Age – Pepco przedstawia nową kolekcję, z której część dochodu przeznaczona będzie na wsparcie Ukrainy.
25.08.2023
BEKSIŃSKI.LIVE – pierwszy multimedialny spektakl łączący sztukę, muzykę i nowoczesne technologie zainspirowany malarstwem Zdzisława Beksińskiego
24.08.2023
Jak dotrzeć do świata mody z przekazem o konieczności ograniczenia zakupu ubrań bez greenwashingu? Case study projektu „Ślady Pamięci” Katedra Mody ASP x Wtórpol
23.08.2023
AI wygenerowała dzieła sztuki na podstawie emocji towarzyszących premierze Audi
14.08.2023
OKNOPLAST for ART, bo łączy nas design
dzisiaj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
dzisiaj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
dzisiaj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
wczoraj
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
wczoraj
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean