
14.10.2021
Premiera i zapowiedź nowych funkcji polskiego SentiOne
14.10.2021
Premiera i zapowiedź nowych funkcji polskiego SentiOne
16.03.2021
Monitoring Internetu 2.0 – jak AI pomaga monitorować trendy i zachowania konsumenckie?
30.11.2020
Nowa aplikacja mobilna na rynku monitoringu mediów w Polsce
17.11.2020
Brand24 zwiększa liczbę klientów i zaczyna testy nowych produktów
16.06.2020
Wyższa czujność wobec fake news. Jak monitoring mediów może uratować wizerunek marki?
20.04.2018
Czego nie usłyszysz od klienta, ale wyczytasz z Google Analytics w 5 prostych krokach
07.02.2018
Słuchanie, analizowanie i reagowanie w SentiOne Listen & React
29.01.2018
Reputacja firmy w czasach social media
16.01.2018
Jak usprawnić Twój Employer Branding
06.12.2017
Dziecięce e-listy do Świętego Mikołaja – świąteczny raport Instytutu Monitorowania Mediów i Duckie Deck
wczoraj
„Kto wygrał mecz”: powstał film dokumentalny o reprezentantkach Polski w amp futbolu
2 dni temu
Ranking IMM i „Forbes Women”: Maffashion to najcenniejsza kobieca marka osobista w polskiej branży modowej
2 dni temu
„WEHIKUŁ”: Nextbike i katowicka szkoła filmowa wspólnie świętują 100-milionowy przejazd rowerem miejskim w Polsce
2 dni temu
Hall of Fame: zarząd KTR nagrodził najbardziej zasłużonych dla branży kreatywnej
5 dni temu
„Szon patrole”: tiktokowy trend poza kontrolą rodziców