
14.05.2025
„Sugar doggies”: Voz Animal przekonuje, że warto adoptować dorosłe psy
14.05.2025
„Sugar doggies”: Voz Animal przekonuje, że warto adoptować dorosłe psy
25.10.2024
W 17. edycji akcji „Nakarm Psa z OLX” każdy może wspomóc czworonogi
13.03.2024
Drugie życie plecaków Glovo. Ubrania do Oddania i Fundacja Splot Słoneczny tworzą z nich maty dla schronisk
29.12.2023
Magdalena Hamera (KOMPOT Studio): Najważniejsza jest wiarygodność
06.10.2023
Ceneo startuje z akcją „Podaj Łapę” nastawioną na bezpieczeństwo zwierząt
21.07.2021
Galeria Młociny wspólnie z Fundacją Viva dla zwierząt
09.07.2021
200 ton karmy dla bezdomnych zwierząt od Nestlé Purina
13.12.2018
Ruszyła 11. edycja akcji „Nakarm psa z OLX”
19.11.2018
Boomerang rusza z kampanią wizerunkową „Boomerang. Oglądaj, baw się i śmiej!” i pomaga schronisku w Józefowie
04.07.2018
Pies zawsze pomaga w nowej kampanii schroniska w Korabiewicach
dzisiaj
Nowy wskaźnik widoczności reklam w grach – IAB Polska wprowadza wytyczne 3D Viewability
wczoraj
Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy wybrał nowy zarząd. Na czele stanęła Katarzyna Borucka
wczoraj
SARE „Komunikacja marketingowa w epoce cyfrowego przeciążenia”: co trzeci Polak kupuje z e-maila [PATRONAT]
4 dni temu
„Młodzi Polacy vs alkohol”: ponad 80 proc. Polaków w wieku 18-25 lat korzysta z alkoholu [RAPORT]
4 dni temu
Rusza dom mediowy ATLAS Media