08.04.2024
Efekt kontekstu w erze post-cookies
08.04.2024
Efekt kontekstu w erze post-cookies
04.03.2024
Consent mode v2 dla zapominalskich [PORADNIK]
29.01.2024
Świat bez plików third party cookies. Nowa era prywatności
30.08.2023
Targetowanie kontekstowe: Przyszłość reklamy bez plików cookies
29.08.2023
Świat bez cookies coraz bliżej
19.05.2023
Kolejne etapy rozwoju Privacy Sandbox: ogólnodostępność i wsparcie dla skalowania testów
29.03.2023
Google Consent Mode – czyli jak poradzić sobie z utratą danych z powodu ciastek
02.12.2022
Raport IAB Polska i PBI: Ponad połowa firm gotowa na erę post-cookie
22.11.2022
IAB ExpertPanel: Reklama online w dobie post-cookie. Premiera wykazu rozwiązań i raportu IAB Polska i PBI
16.11.2022
Czy cookies znikną z internetu? Blokowanie 3rd party cookies a rynek programmatic
wczoraj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
wczoraj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
2 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
2 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
2 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia