09.04.2024
„Expectations vs. reality”. Kampania, która obala stereotypy związane z Wilnem
09.04.2024
„Expectations vs. reality”. Kampania, która obala stereotypy związane z Wilnem
24.01.2024
„Musimy wychillować!” – apelują Duńczycy w kampanii promującej turystykę. Przekonują, że duński zen jest dla każdego
08.09.2023
ESKA TV dotarła na Maltę
22.08.2023
„Odkryj city break po swojemu”. Emocje i User Generated Content królują w jesiennej kampanii Grupy eSky
10.08.2023
Podlasie wie, jak mówić o bezpieczeństwie na drogach. Kampania „W Podlaskiem jeżdżę z kaskiem”
04.08.2023
Polska sieć PURO Hotels wydaje magazyn PURO People
06.07.2023
Linia lotnicza będzie wypożyczać ubrania
06.07.2023
Wypoczynek z historią w tle, czyli dlaczego hotele powinny podkreślać swoją przeszłość w komunikacji marketingowej
29.06.2023
Polski urzędnik przejechał rowerem z Wiednia do Krakowa. Tak zachęca do wizyty w Polsce
01.06.2023
Popularni YouTuberzy ruszają w drogę. Czas na VI Turystyczne Mistrzostwa Vlogerów!
wczoraj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
wczoraj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
wczoraj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
2 dni temu
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
3 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero