
13.03.2023
30-lecie IAA – nowy system identyfikacji wizualnej od Communication Unlimited
13.03.2023
30-lecie IAA – nowy system identyfikacji wizualnej od Communication Unlimited
24.10.2022
ARC Rynek i Opinia, Communication Unlimite: „Dobry biznes” [raport]
07.06.2022
Communication Unlimited wspiera małych pacjentów otwockiego szpitala
06.06.2022
Communication Unlimited autorem międzynarodowej kampanii dla Ferrero
08.12.2021
Ruszyła kampania Bodymax Od Serca
25.11.2021
Kinga Jasnowska została partnerem w agencji Communication Unlimited
21.10.2021
„Bananowa rewolucja” – ogólnopolska kampania marki Yellow
21.09.2021
Nowa telewizyjna kampania marki Podravka
12.07.2021
Invest Komfort stworzył miniserial o twórcach przestrzeni Trójmiasta
07.05.2021
mPay nowym klientem Communication Unlimited
dzisiaj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
wczoraj
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
wczoraj
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
wczoraj
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
wczoraj
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]