
28.02.2024
„Silna jak dziewczynka” – akcja społeczna „Wysokich Obcasów”
28.02.2024
„Silna jak dziewczynka” – akcja społeczna „Wysokich Obcasów”
30.09.2021
#dekoltdlabialorusi – kalendarz-cegiełka wesprze rodziny białoruskich więźniów politycznych
08.04.2021
„Kobiety kontra koronawirus. Jak pandemia zmieniła ich życie i pracę” – wyniki raportu Kantara na zlecenie Wysokieobcasy.pl i Wyborcza.pl
08.04.2021
„JednaPlaneta.JednoŻycie. Odpady” – trzecia odsłona projektu środowiskowego „Gazety Wyborczej”
22.01.2020
„150 kłopotliwych śmieci” – specjalny, proekologiczny dodatek „Gazety Wyborczej”
25.03.2019
Białe strony polskich gazet – popularne dzienniki popierają dyrektywę o prawie autorskim
08.01.2019
66 550 zł zebrane dla WWF w ramach akcji „Gazety Wyborczej” „PrenumeRATUJ”
13.12.2018
„Zmień czytanie w pomaganie” – Wyborcza.pl i WWF ruszają z akcją na rzecz zagrożonych gatunków zwierząt
30.07.2018
„Gazeta Wyborcza” łączy działy marketingu swoich magazynów – dyrektorem zostaje Monika Summer-Brason
06.06.2018
Nagrody dla „Gazety Wyborczej” i Gazeta.pl w finale INMA Global Media Awards 2018
wczoraj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
2 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
2 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
2 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
2 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]