
07.05.2025
Femvertising, czyli jak skutecznie mówić do kobiet w reklamie i social mediach
07.05.2025
Femvertising, czyli jak skutecznie mówić do kobiet w reklamie i social mediach
10.03.2023
Czy ideał mężczyzny istnieje? Menvertising jako forma łamania męskich stereotypów
05.11.2021
Femvertising, czyli jak marki wspierają kobiety w walce o równouprawnienie
27.09.2021
Matki-gamerki na celowniku marketerów – dane z raportu „Mobile Gamers Mothers”
15.11.2017
Druga edycja konferencji „Femvertising – komunikacja ze współczesną kobietą” już 28 listopada w Warszawie
04.10.2017
Katarzyna Pawlikowska(Garden of Words): Czas monologu w komunikacji niezależnie od płci już się zakończył
11.09.2017
Czego pragną kobiety. Nowoczesny marketing w branżach beauty i fashion
22.05.2017
Na pozór to, co wydawać może się normalne, nie musi takim być. Mary Kay rusza z kampanią, która trafia w kobiece serca
07.02.2017
Femvertising, czyli jak stworzyć skuteczną kampanię skierowaną do kobiet?
14.04.2016
Pierwsza w Polsce konferencja o femvertisingu – już 26 kwietnia w Warszawie
wczoraj
OnlyBio i UAUproject – artystyczna współpraca przy projektowaniu grzebienia do włosów pod prysznic
2 dni temu
Answear.com wprowadza kolekcję Renewed z cyfrowymi paszportami produktu dla odzieży upcyklingowej
2 dni temu
PR z przeszkodami, czyli współpraca Runmageddon i Good One PR
3 dni temu
„Smartflacja”, czyli sprytne sposoby Polaków na tańsze zakupy według badania Mastercard [RAPORT]
3 dni temu
MKiDN w ramach kampanii „Odwiedź kulturę na wakacjach” udostępnia wyszukiwarkę wydarzeń kulturalnych w Polsce