07.05.2025
Femvertising, czyli jak skutecznie mówić do kobiet w reklamie i social mediach
07.05.2025
Femvertising, czyli jak skutecznie mówić do kobiet w reklamie i social mediach
10.03.2023
Czy ideał mężczyzny istnieje? Menvertising jako forma łamania męskich stereotypów
05.11.2021
Femvertising, czyli jak marki wspierają kobiety w walce o równouprawnienie
27.09.2021
Matki-gamerki na celowniku marketerów – dane z raportu „Mobile Gamers Mothers”
15.11.2017
Druga edycja konferencji „Femvertising – komunikacja ze współczesną kobietą” już 28 listopada w Warszawie
04.10.2017
Katarzyna Pawlikowska(Garden of Words): Czas monologu w komunikacji niezależnie od płci już się zakończył
11.09.2017
Czego pragną kobiety. Nowoczesny marketing w branżach beauty i fashion
22.05.2017
Na pozór to, co wydawać może się normalne, nie musi takim być. Mary Kay rusza z kampanią, która trafia w kobiece serca
07.02.2017
Femvertising, czyli jak stworzyć skuteczną kampanię skierowaną do kobiet?
14.04.2016
Pierwsza w Polsce konferencja o femvertisingu – już 26 kwietnia w Warszawie
dzisiaj
W STS Club liczy się bardziej. Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS
dzisiaj
Robert Lewandowski globalnym ambasadorem Visa podczas Mistrzostw Świata FIFA 2026
dzisiaj
Fundacja K.I.D.S. przedstawia platformę online, która pomaga rodzicom przygotować się do wizyty w szpitalu
dzisiaj
VIII edycja akcji #WszyscyDoWioseł – Bądź dobry na co dzień i w sieci
wczoraj
IMM i „Press”: Top Marka 2025. Onet, WP i PKO Bank Polski najsilniejszymi markami w Polsce [BADANIE]