![Fundacja Biedronki: co czwarty senior rezygnuje z jedzenia z powodów finansowych [BADANIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/05/fundacja-biedronki-raport-142x0-c-default.jpg)
28.05.2025
Fundacja Biedronki: co czwarty senior rezygnuje z jedzenia z powodów finansowych [BADANIE]
28.05.2025
Fundacja Biedronki: co czwarty senior rezygnuje z jedzenia z powodów finansowych [BADANIE]
28.04.2025
Biedronka, Lidl i Żabka kuszą piwnymi promocjami, choć rząd szykuje zakaz
18.02.2025
Czy Biedronka wprowadzi dynamiczne ustalanie cen w sklepach? [FELIETON]
23.01.2025
50 tys. profesjonalistów na 30-lecie Biedronki
18.11.2024
UOKiK: promocyjne akcje Biedronki z zarzutami
24.10.2024
UOKiK: ponad pół miliarda zł kary dla Biedronki
22.10.2024
Biedronka otwiera wirtualny sklep na Robloxie
17.09.2024
ORLEN, InPost, Biedronka, Lidl i inne marki wspierają poszkodowanych w powodzi
02.09.2024
Biedronka już po raz czwarty wspiera w szkołach Akcję Menstruację
26.08.2024
Gang Produkciaków zamienia zakupy w Biedronce w przygodę
dzisiaj
Agencja Mediahub to teraz MullenLowe Media
dzisiaj
Konferencja Środowiskowa Interzero 2025 [RELACJA]
dzisiaj
Lech przedstawia 8-godzinne relaksacyjne wideo z Kayah z dźwiękami natury w tle
dzisiaj
„Zaufanie do żywności – co myślą Polacy?” [RAPORT]
wczoraj
Rusza druga edycja programu „Umiejętności Jutra: AI”