Reklamy poruszają różne kwestie, temat każdej z nich jest jednak bliski kobietom. Wybrane przez nas reklamy dotyczą macierzyństwa, dobrego samopoczucia, akceptacji samej siebie, uwierzenia w siebie, a także walki ze stereotypami czy wręcz przesądami (np. w Indiach powszechnie uważa się, że kobiety, które mają miesiączkę, nie powinny dotykać ogórków – bo mogą się zepsuć).
Kobiety są wymagającą grupą docelową i łatwo w komunikacji z nimi popełnić błędy. Przekonała się o tym na przykład fundacja Mamy i Taty ze swoją kampanią Nie odkładaj macierzyństwa na potem, więcej na ten temat tutaj. Polecamy także artykuł Anity Kijanki: Różowa strategia – czyli 5 rzeczy, których lepiej nie robić, jeśli chcesz by kobiety zainteresowały się Twoim produktem.
Zobacz również
Uważamy, że te firmy robią to dobrze. Dlaczego? Przekonajcie się sami:
1. CardStore, World’s Toughest Job – #worldstoughestjob
2. TheNationalLottery, This Girl Can – what about you?
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
3. Dove, Real Beauty Sketches/You’re more beautiful than you think
Słuchaj podcastu NowyMarketing
4. Dove, Love Your Curls/How we can help girls learn to love their curls
5. Always, #LikeAGirl
6. Pantene, A Man’s a Boss, a Woman’s Bossy
7. Lifetime, Ban Bossy — I’m Not Bossy. I’m the Boss.
8. Whisper, Announcing the End of Period Taboos | #TouchThePickle
9. Dove, #SpeakBeautiful | Let’s make social media a more positive place
10. HelloFlo, First Moon Party
Jakie jeszcze reklamy według Was powinniśmy uwzględnić?