Chanel No. 5, Owari Odin No. 2, a teraz Will Levis No. 8. Branża perfumiarska od lat podąża za najnowszymi (choć często krótkotrwałymi) trendami, chcąc zadowolić nawet najbardziej wymagające nosy swoich klientów. Jeśli znajdzie się wśród nich jakiś miłośnik jedzenia, a w szczególności majonezu, to z pewnością nie przejdzie obojętnie obok propozycji stworzonej wspólnie przez zawodnika NFL, Willa Levisa, i marki Hellmann’s. Efektem ich współpracy jest zapach Will Levis No. 8, który właśnie trafił na rynek.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Perfumy można kupić za pośrednictwem Shopify, a wszystko zaczęło się w 2023 roku, kiedy rozgrywający drużyny Tennessee Titans dodał do kawy majonez. Choć, jak sam przyznał, zrobił to wyłącznie dla żartu, sytuacja szybko stała się viralem, a sportowiec otrzymał w ten sposób od firmy dożywotni zapas jej flagowego produktu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Perfumy Will Levis No. 8 charakteryzują nuty przywodzące na myśl kremowość majonezu, a także delikatny aromat kawy – wszystko to, jako nawiązanie do wspomnianej historii, kilka miesięcy temu opisywanej przez media na całym świecie.
Zdjęcia: www.willlevisnumber8.com
PS Różowy sos Barbiecue od Heinz. Moda na Barbie nie ustaje
Heinz i Mattel nawiązali współpracę i wspólnie stworzyli różowy sos BBQ – a w zasadzie Barbiecue. Połączenie wegańskiego majonezu i dipu znanego z grillowych przyjęć to sposób na świętowanie 65. rocznicy stworzenia lalki Barbie.