Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Różowy sos Barbiecue od Heinz. Moda na Barbie nie ustaje

Różowy sos Barbiecue od Heinz. Moda na Barbie nie ustaje
Heinz i Mattel nawiązali współpracę i wspólnie stworzyli różowy sos BBQ – a w zasadzie Barbiecue. Połączenie wegańskiego majonezu i dipu znanego z grillowych przyjęć to sposób na świętowanie 65. rocznicy stworzenia lalki Barbie.
O autorze
2 min czytania 2024-04-29

Moda na Barbie trwa, chociaż premiera filmu Grety Gerwig miała miejsce w lipcu 2023 roku. Tym razem do firm działających zgodnie z zasadą: „róż i już” dołącza Heinz. Marka sosów, dipów i przetworów w puszkach wypuściła na rynek sos barbecue w kolorze różowym. Produkt pod nazwą Heinz Classic Barbiecue powstał we współpracy z Mattel – firmą produkującą lalkę Barbie i jest dostępny w limitowanej ilości na terenie Wielkiej Brytanii i Hiszpanii.

Produkt powstał z połączenia wegańskiego majonezu z sosem barbecue i jest odpowiedzią na obchody 65. rocznicy powstania lalki Barbie, którą od ponad pół wieku bawią się dziewczynki (i chłopcy) w różnych zakątkach świata. Różowy kolor sosu został osiągnięty dzięki zastosowaniu wyciągów z buraków. W nadchodzące ciepłe, letnie weekendy różowych akcentów będzie więc można dodać na przykład ulubionym burgerom, grillowanemu mięsu czy warzywom przyrządzanym w przydomowym ogródku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

(Różowa) obietnica złożona w social mediach

Po raz pierwszy informacja o pomyśle na wyprodukowanie różowego sosu Heinz pojawiła się w mediach społecznościowych marki. Internauci zareagowali na ten post na tyle entuzjastycznie, że przedstawicielom Heinz trudno się było z tej deklaracji wycofać. Jak tłumaczą: „[powstanie różowego sosu Barbiecue udowadnia, że] marzenia Barbie naprawdę się spełniają”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– To partnerstwo z Heinzem otwiera przed fanami Barbie kolejną drogę do powrotu do świata legendarnej lalki. Zeszłego lata współpracowaliśmy z Heinzem, aby ożywić tę perspektywę klasycznego sosu Barbiecue Heinz w formie cyfrowej, więc możliwość umieszczenia fizycznego produktu w naszych szafkach kuchennych jest teraz niezwykle ekscytująca. Ta współpraca ucieleśnia ducha innowacji i zabawy, z których znane są zarówno Mattel, jak i Heinz – tłumaczy Ruth Henriquez, dyrektor ds. produktów konsumenckich, wydawnictw i LBE Mattel EMEA.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Sos Barbiecue dostępny jest zarówno w internecie, pod adresem www.heinztohome.co.uk, jak i w stacjonarnych sklepach na terenie Wielkiej Brytanii i Hiszpanii.

Zdjęcia: www.corporate.mattel.com

PS Everything is pink, czyli marketing wokół filmu „Barbie”

Dziś premiera filmu „Barbie”! Zobaczcie najciekawsze działania marketingowe, które są skupione wokół dzieła Grety Gerwig i oczywiście najsłynniejszej lalki na świecie.

PS2 Helen Mirren otrzymała własną lalkę Barbie z okazji 65 lat istnienia marki

Barbie, od swojego debiutu 9 marca 1959 r. podczas targów zabawek w Nowym Jorku, inspiruje dziewczyny i kobiety na całym świecie do odważnych marzeń i zachęca je do wiary w to, że mogą być, kim chcą. Marka co roku honoruje inspirujące kobiety – wzory do naśladowania i nagłaśnia ich wyjątkowe historie. W tym roku Barbie wyróżniła kolejne niezwykłe osobowości, wśród których znalazła się pochodząca z Wielkiej Brytanii Helen Mirren.