LSE SU Polish Economic Forum od lat gromadzi setki uczestników, wśród nich wielu studentów najbardziej renomowanych uczelni z całego świata (m.in. London School of Economics, Oxford, Stanford, Bocconi) oraz znanych przedstawicieli biznesu, polityki, nauki i prasy. W zeszłorocznej edycji wzięło udział aż ponad tysiąc uczestników, co czyni Forum największą studencką konferencją o Polsce poza Polską.
Tegoroczna edycja konferencji odbędzie się pod hasłem „Creating impact”. Zaproszeni goście rozmawiać będą o kierunku zmian i problemach, jakim w niedalekiej przyszłości świat będzie musiał stawić czoła, m.in. o bezpieczeństwie w dobie migracji, pokryzysowej odbudowie gospodarczej czy wpływie rozwoju nowych technologii na realia biznesowe. Wśród gości zobaczymy m.in. byłego Prezesa Rady Ministrów Marka Belkę, prof. dr hab. Danutę Hübner MEP, byłego wiceprezesa Rady Ministrów i Ministra Finansów Jacka Rostowskiego oraz prof. Timothy’ego Gartona Asha (University of Oxford). Oprócz dyskusji panelowych podczas Forum odbędzie się IV edycja konkursu dla startupów „ł.pitch Startup Challenge”, w tym roku skupiającego się na wyróżnieniu projektów realizujących Cele Zrównoważonego Rozwoju ONZ, seria warsztatów z przedstawicielami polskiego biznesu, a także uroczysty bal.
Zobacz również
Polish Economic Forum 2022 potrwa do 12 marca i odbędzie się w formule hybrydowej – stacjonarnie w Londynie oraz bezpłatnie online. Od strony technicznej event wspierać będzie platforma Gridaly, która już po raz drugi obsługuje konferencję.
– Cieszę się, że możemy wspierać tak wspaniałe inicjatywy studenckie promujące Polskę poza granicami kraju. Natomiast LSE SU Polish Economic Forum jest dla nas szczególnie ważne, bo to właśnie na poprzedniej edycji wydarzenia poznaliśmy przedstawicieli funduszu Invento Capital, który w ubiegłym roku zamknął pierwszą rundę inwestycyjną Gridaly. Kto wie, gdzie bylibyśmy dziś jako firma, gdyby nie nasza ubiegłoroczna współpraca z LSE! – komentuje Michał Ratajczak, współtwórca i COO startupu.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell