Marka Harnaś wprowadziła na rynek loterię „kup i wygraj” jako pierwsza, w 2006 roku. Aby wziąć udział w tegorocznej edycji wystarczy kupić promocyjną butelkę lub puszkę piwa Harnaś i poszukać pod kapslem albo kluczykiem haseł: „Harnaś 2021” lub „Harnaś 4-pak 2021”.
– W tym roku świętujemy 15 lat trwania naszej podkapslowej promocji, która cieszy się wśród konsumentów niezmienną popularnością. W ostatnich latach wprowadziliśmy na marce Harnaś ważne zmiany – odświeżone opakowanie, nowy fabularny bohater. Zmiany te spotkały się z ciepłym przyjęciem konsumentów. Przed nami kolejne plany, o których już niedługo opowiemy. Zachęcamy do świętowania razem z nami i udziału w jubileuszowej loterii Harnasia – mówi Agnieszka Podgórska, menedżer marki Harnaś.
Zobacz również
Tegoroczna promocja rozpoczęła się 1 lutego i potrwa do 31 lipca br. Pod koniec ubiegłego roku w sklepach pojawiły się promocyjne puszki i butelki Harnasia, a teraz dołączyły do nich materiały promocyjne POSM. Loterię wspiera również kampania TV przygotowana przez agencję Grey – spot TV będzie emitowany również od 1 lutego HARNAŚ. Promocja 2021. TVC 30′. – YouTube oraz działania w Internecie. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative.
Regulamin i zasady konkursu dostępne są na stronie marki Harnaś.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]