180heartbeats + JUNG v. MATT odpowiada za launch nowego portalu Grupy TVN – Veedo.pl

Veedo.pl to nowy rozrywkowy portal video, należący do Grupy TVN. Agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT przygotowuje jesienną kampanię wprowadzającą serwis na rynek.
O autorze
1 min czytania 2014-09-23

Veedo.pl prezentuje nagrania utalentowanych ludzi z całego świata, zabawne hity Internetu i inne emocjonujące treści video. Widzowie opublikowanych filmów mogą je oceniać i wyrażać swoje odczucia za pomocą siedmiu interaktywnych stickerów, uporządkowanych od Moc do Mać.  Dzięki tej funkcjonalności serwisu Internauci dzielą się swoimi reakcjami na obejrzane nagrania, a udostępniane filmy zostają przyporządkowane do odpowiednich kategorii. Content na veedo.pl mogą zamieszczać zarówno Internauci, jak i podmioty medialne.

Kampania 360 wprowadzająca veedo.pl na rynek ruszy jesienią. Zostaną w niej wykorzystane  działania digitalowe, spoty TV, outdoor i ambient.  Istotnym elementem komunikacji będą wyrażające emocje stickery, które są wyróżnikiem serwisu veedo.pl. Za wszystkie działania reklamowe odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT,  która wygrała przetarg.

– Grupa TVN jest nowym Klientem w naszym portfolio. Launch veedo.pl  to ciekawe wyzwanie kreatywne, szansa na zbudowanie wyrazistej marki. Serwis zachęca Internautów do ekspresji ich odczuć, co świetnie koresponduje z naszą zasadą creating brand excitement – powiedział Marcin Gaworski, Dyrektor Zarządzający i Partner w 180heartbeats + JUNG v. MATT.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj