Veedo.pl prezentuje nagrania utalentowanych ludzi z całego świata, zabawne hity Internetu i inne emocjonujące treści video. Widzowie opublikowanych filmów mogą je oceniać i wyrażać swoje odczucia za pomocą siedmiu interaktywnych stickerów, uporządkowanych od Moc do Mać. Dzięki tej funkcjonalności serwisu Internauci dzielą się swoimi reakcjami na obejrzane nagrania, a udostępniane filmy zostają przyporządkowane do odpowiednich kategorii. Content na veedo.pl mogą zamieszczać zarówno Internauci, jak i podmioty medialne.
Kampania 360 wprowadzająca veedo.pl na rynek ruszy jesienią. Zostaną w niej wykorzystane działania digitalowe, spoty TV, outdoor i ambient. Istotnym elementem komunikacji będą wyrażające emocje stickery, które są wyróżnikiem serwisu veedo.pl. Za wszystkie działania reklamowe odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT, która wygrała przetarg.
Zobacz również
– Grupa TVN jest nowym Klientem w naszym portfolio. Launch veedo.pl to ciekawe wyzwanie kreatywne, szansa na zbudowanie wyrazistej marki. Serwis zachęca Internautów do ekspresji ich odczuć, co świetnie koresponduje z naszą zasadą creating brand excitement – powiedział Marcin Gaworski, Dyrektor Zarządzający i Partner w 180heartbeats + JUNG v. MATT.